نتایج موفقیت آمیز واکسن کرونا در آزمایش انسانی
کد خبر: ۱۸۳۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 29    -    ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
شرکت ملی بیوتکنولوژی چین خبر آغاز فاز سوم آزمایش انسانی واکسن ویروس کرونا را اعلام و تأکید کرد: اگر واکسن فوق در این مرحله موفقیت آمیز باشد، وارد مرحله تولید انبوه و ورود به بازار جهانی خواهیم شد.

بر اساس گزارش شرکت ملی بیوتکنولوژی چین (China National Biotec Group Company)، فاز سوم آزمایش واکسن کرونا، برای انتخاب داوطلبان در امارات متحده عربی اجرا خواهد شد بدون آنکه مشخص شود به کدام فرد بیمار تزریق واقعی انجام شده و کدام افراد به عنوان گروه نمونه، مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

در این فاز از آزمایش واکسن کرونا، باید اثربخشی آن در آزمایش انسانی که طی آن هزاران شرکت کننده مشارکت می کنند، اثبات شود. پس از آن می‌توان این واکسن را وارد مرحله تولید انبوه و ورود به بازار جهانی کرد.

نتایج آزمایش اولیه انسانی واکسن ویروس کرونا برای یک فرد داوطلب نشان داد که این واکسن می‌تواند ایمن و مؤثر باشد. دومین آزمایش این واکسن نیز نتایج دلگرم کننده ای را در یک کار آزمایی بالینی نشان داد.

شرکت ملی بیوتکنولوژی چین طی توضیحات بیشتری اعلام کرد، این تزریق آزمایشی که توسط یک واحد از این شرکت مستقر در پکن، تولید شده، از آنتی بادی‌های سطح بالای همه شرکت کنندگان تلقیح شده در یک کار آزمایی بالینی فاز 2/1 که شامل هزار و 120 فرد سالم بوده، به دست آمده است.

شرکت‌ها و محققان چینی مجاز به آزمایش هشت واکسن در میان داوطلبین داخل و خارج از کشور بودند و چین را به عنوان یکی از پیشگامان اصلی این نبرد مطرح ساختند. آن‌ها واکسنی برای جلوگیری از ابتلا به ویروسی ارائه کرده اند که تاکنون باعث کشته شدن بیش از 500 هزار نفر در سطح جهان شده است.

شرکت ملی بیوتکنولوژی چین وابسته به گروه داروسازی ملی چین است و در اوایل ماه ژوئن سال جاری اعلام کرد که بر اساس نتایج اولیه کار آزمایی بالینی، یکی دیگر از کاندیداهای واکسن تولید شده توسط واحد مستقر در ووهان، این واکسن آنتی بادی‌های سطح بالا و مطمئن را در شرکت کنندگان تولید کرد. این واکسن در حال حاضر باید اثر بخشی خود را در فاز سوم، روی هزاران نفر دیگر از شرکت کنندگان نشان دهد تا بتواند وارد مرحله تولید انبوه شود. این فاز قرار است در امارات متحده عربی اجرا شود.

سینا پرس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
ویروس چینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار