مدل موی عروس برای نوستالژی‌گراها
کد خبر: ۱۸۳۵۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 01    -    ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
وقتی سایت‌های مد را جستجو کنید، مدل‌ موهای متنوعی برای مراسم ازدواج خواهید یافت. مدل موی رترو Retro یکی از این مدل موها است. اهالی مد سعی کرده‌اند تا این مدل کلاسیک را به شکل امروزی برای افراد با موی کوتاه یا بلند طراحی کنند.

مدل موهای ریترو برای عروس‌

مدل موهای ریترو برای عروس‌اختصاصی «تابناک با تو»؛ وقتی سایت‌های مد را جستجو کنید، مدل‌ موهای متنوعی برای مراسم ازدواج خواهید یافت. مدل موی رترو Retro یکی از این مدل موها است. اهالی مد سعی کرده‌اند تا این مدل کلاسیک را به شکل امروزی برای افراد با موی کوتاه یا بلند طراحی کنند. رترو یک سبک در استایل است. این سبک از گذشته الهام گرفته شده‌است و باب میل نوستالژی‌گراها می باشد. سبک رترو شکل امروزی مدهای قدیمی است. یکی از این نوع سبکها در مدل مو اجرا می‌شود.

مدل موهای ریترو برای عروس‌

مدل موی رترو، مدل مو‌هایی موج‌دار است که به یک سو شانه می‌شود و از جمله معروفترین مدل مو‌های مریلین مونرو بوده‌است. مدل موی تاب‌دار و آشفته کوتاه که در سال ۱۹۵۲ میلادی با آن به شهرت رسید و در سال ۱۹۵۷ میلادی نیز با مدل موی کوتاه و طبیعی‌اش مورد توجه قرار گرفت.

مدل‌های سبک رترو برای مراسم عروسی را می‌توانید در این گزارش ببینید که در سه حالت مدل موی رترو بلند، کوتاه و بسته شده در پشت به چشم می‌خورد. این مدل‌ موهای رترو که با الهام از مدل‌های دهه هشتاد و نود طراحی شده‌اند، با اکسسوارهای و رنگ‌های مختلف، رنگ و بوی امروزی گرفته‌اند با ما همراه باشید.

مدل موهای ریترو برای عروس‌

 

مدل موهای ریترو برای عروس‌

 

مدل موهای ریترو برای عروس‌

 

مدل موهای ریترو برای عروس‌

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
4
بسیار مفید و آموزنده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
خخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
1
کو عروسی تو این کرونا؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار