سوءظن مرگ‌بار به ‌خاطر غذا‌ پختن
کد خبر: ۱۸۳۴۹۶
تاریخ انتشار: 2020 June 29    -    ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
پسردایی‌ام در بومهن کار می‌کرد و من برای اینکه تنها بود، هر روز برایش غذا درست می‌کردم. ما از بچگی با هم بزرگ شده بودیم و رابطه خوبی داشتیم. شوهرم از این قضیه عصبانی شد و گفت دیگر نمی‌خواهد من برای پسردایی‌ام غذا درست کنم. روز حادثه وقتی پسردایی‌ام به خانه آمد، برای او ناهار آماده نکرده بودم.

شک مرد به همسرش به خاطر غذا‌پختن برای پسردایی‌اش منجر به درگیری خونینی شد که در آن مرد جوان به قتل رسید و پسردایی همسرش راهی زندان شد.

این قتل دو سال قبل اتفاق افتاد. مأموران پلیس با تماس شهروندان در جریان مرگ مرد جوانی قرار گرفتند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

همسر مقتول گفت: پسردایی‌ام در بومهن کار می‌کرد و من برای اینکه تنها بود، هر روز برایش غذا درست می‌کردم. ما از بچگی با هم بزرگ شده بودیم و رابطه خوبی داشتیم. شوهرم از این قضیه عصبانی شد و گفت دیگر نمی‌خواهد من برای پسردایی‌ام غذا درست کنم. روز حادثه وقتی پسردایی‌ام به خانه آمد، برای او ناهار آماده نکرده بودم.

شوهرم به او پرخاشگری کرد و گفت حق ندارد دیگر به خانه ما بیاید و حرف‌های نامربوطی به او زد. آن‌ها با هم درگیر شدند و پسردایی‌ام با چاقو او را زد. پرونده بعد از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم روز گذشته در شعبه ۶ حاضر شد.

با توجه به اینکه دو نفر از اولیای‌دم رضایت داده بودند و معاون‌اول قوه قضائیه به جای دو نفر دیگر که در دسترس نبودند، درخواست دیه کرده بود، متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من اتهام را قبول دارم. دخترعمه‌ام خیلی با من مهربان بود و شوهرش به‌همین‌دلیل ناراحت شد و به من بد‌و‌بیراه گفت. من هم اشتباه کردم و قبول دارم کار زشتی کرده‌ام.

همسر و فرزندان مقتول با درخواست مادرم، من را بخشیدند؛ اما پدرومادرش در دسترس نبودند تا از آن‌ها هم رضایت بگیریم. من درخواست بخشش دارم. اشتباه از من بود و نباید با دختر‌عمه‌ام خیلی صمیمی می‌شدم و از او درخواست می‌کردم برایم غذا درست کند. با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری در‌این‌باره وارد شور شدند.

شرق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار