صاحبخانه: منزل اسدزاده، ارث نوه یتیم من است!
کد خبر: ۱۸۳۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 29    -    ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
صبح امروز همسر زنده یاد داریوش اسدزاده بازیگر فقید سینما و تلویزیون در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم خبر از پلمپ شدن درب منزل و مصادره آن داد.

صبح امروز همسر زنده یاد داریوش اسدزاده بازیگر فقید سینما و تلویزیون در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم خبر از پلمپ شدن درب منزل و مصادره آن داد.

حالا صاحبخانه اسد زاده در گفتگویی مدعی شد: منزلی که اسد در آن ساکن بود را من زمانی که دخترم رزیتا، ازدواج کرد برایش خریده بودم اما بعد از اینکه دخترم و همسرش در صانحه تصادف از بین رفتند، این منزل به فرزندشان پارمیس رسید. البته سهمی هم که به عنوان ارث به من و خانمم می‌رسید را هم ما بنام نوه‌مان پارمیس کردیم. در حالی که این منزل درسازمان ثبت اسناد کشور ثبت شده و سند تک برگ بنام نوه‌ام پارمیس دارد.

اگر این خانه مالک دیگری همچون اسدزاده داشت که ثبت اسناد برای آن سند تک برگ صادر نمی‌کرد. بعد از فوت دخترم این منزل خالی بود تا اینکه من به توصیه رفقا و ارادتی که به اسد داشتم به او پیشنهاد کردم در این خانه ساکن شود. با شناختی هم که از او داشتم مطمئن بودم هر زمان که بخواهم منزل را تخلیه می‌کند ولی الان با وجود ادعاهای همسرشان می‌بینم دردسر بیشتری داشته است

در همین سال اخر هم از اسدزاده خواستم که ملک را تخلیه کند و گفتم پارمیس بزرگ شده و با براش کارهایی بکنیم اما اسد در جوابم گفت:هوشنگ جان این اخر عمری منو بی‌خونه‌مون نکن!

این منزل تا پایان آذرماه در اجاره آقای اسدزاده بود و اول دی‌ماه می‌بایست خانه تخلیه می‌شد ولی از شهریورماه تا به امروز همسر آقای اسدزاده بدون اینکه دیناری بپردازد در این منزل به سر می‌بردند؛حتی در همان دوران بیماری اسدزاده که تماس می‌گرفتم خیلی هم این خانم ابراز ارادت می‌کرد که بهشان لطف کرده‌ام ولی به محض فوت اسد ادعا کرد که سه دنگ منزل را اسد برای من ارث گذاشته است. که ازایشان پرسیدم چرا قبل از فوت اسدزاده چنین ادعایی را مطرح نکردی. این خانم هم با خنده در جواب گفت: یادم رفت!

این خانم از محل بازنشستگی اسدزاده و حقوق بازنشستی خودش جمعا حدود هفت میلیون تومان در ماه درآمد دارد. علاوه بر آن در قم منزلی دارد که خانواده اش در آن ساکن هستند لذا توانایی اداره زندگی یکنفره خودش را دارد.

صبح سینما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
10
عجب ...بعد می گویند محبت کنید به همدیگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار