جزئیات درگیری مرگبار طایفه‌ای در کیانشهر
کد خبر: ۱۸۳۴۲۰
تاریخ انتشار: 2020 June 28    -    ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
درگیری خانوادگی و مالی میان اعضای دو طایفه در کیانشهر باعث قتل جوان 19ساله و زخمی‌شدن دو جوان دیگر شد.

درگیری خانوادگی و مالی میان اعضای دو طایفه در کیانشهر باعث قتل جوان 19ساله و زخمی‌شدن دو جوان دیگر شد.

عقربه‌های ساعت 2 بامداد شنبه هفتم تیر امسال را نشان می‌داد. مردم در خانه‌هایشان در کیانشهر تهران در خواب بودند که صدای فریاد و عربده‌کشی سکوت آنجا را شکست. برخی سراسیمه از خانه‌هایشان بیرون آمدند و برخی از پشت پنجره‌ها به بیرون نگاه می‌کردند. در مقابل دیدگان بهت‌زده مردم، تعدادی جوان با چاقو و چوبدستی به جان هم افتاده‌بودند. چند نفر از اهالی سعی کردند به این دعوا پایان دهند که طرفین دعوا آنها را به مرگ تهدید کرده و به‌ناچار سمت خانه‌هایشان بازگشتند. اهالی با پلیس تماس گرفتند که این باعث فرار افراد حاضر در درگیری شد.

زمانی که ماموران کلانتری در آنجا حاضر شدند، دریافتند سه پسر جوان و با ضربه‌های چاقو زخمی‌شده و کف خیابان افتاده‌اند. با اورژانس تماس گرفتند و با حضور امدادگران در محل، سه فرد زخمی به بیمارستان منتقل شدند. ماموران به تحقیقات از اهالی پرداختند و پی‌بردند که طرفین درگیر با هم نسبت فامیلی و طایفه‌ای داشته‌اند.

یکی از شاهدان به پلیس گفت‌: دو طرف دعوا را می‌شناسم. آنها خویشاوند هستند و بر سر مسائل خانوادگی و مالی مدتی بود اختلاف و درگیری داشتند. حتی پیش از این هم دعوا و درگیری داشتند.

این در حالی بود که ماموران ساعاتی بعد، از بیمارستان باخبر شدند که پسر 19ساله که در میان سه جوان زخمی بوده، به‌دلیل شدت خونریزی فوت‌کرده‌است. مرگ این جوان به عباس بخشوده، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش و با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

تحقیقات جنایی در این رابطه از سوی پلیس ادامه دارد.

جام جم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار