عکس‌های خیره کننده مورد تحسین هیات داوران سال ۲۰۲۰
کد خبر: ۱۸۳۲۹۷
تاریخ انتشار: 2020 July 02    -    ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
 این‌ها بعضی از صحنه‌های شگفت‌انگیز است که در سال ۲۰۲۰ گرفته شده و داوران جوایز بین الملل ۲۰۲۰ مسکو را مبهوت کرده‌ است. به گزارش دیلی‌میل این رقابت که اکنون وارد هفتمین سال خود شده است، با مشارکت هنرمندان عکاس از ۱۰۰ کشور جهان برگزار شد و هدف از این رقابت، شناسایی و حمایت از استعدادهای نوظهور است.

بهترین عکس‌های گرفته شده ۲۰۲۰اختصاصی «تابناک با تو»؛ این‌ها بعضی از صحنه‌های شگفت‌انگیز است که در سال ۲۰۲۰ گرفته شده و داوران جوایز بین الملل ۲۰۲۰ مسکو را مبهوت کرده‌است. به گزارش دیلی‌میل این رقابت که اکنون وارد هفتمین سال خود شده است با مشارکت هنرمندان عکاس از ۱۰۰ کشور جهان برگزار شد و هدف از این رقابت شناسایی و حمایت از استعدادهای نوظهور است.

از جمله عکس‌های خیره‌ کننده‌ای که مورد تحسین هیات داوران قرار گرفته، تصویری خیره‌کننده از چراغ‌های شمالی بر فراز جزایر لوفوتن نروژ است. و همچنین یک عکس هوایی که نشانگر تغییر فصول در جمهوری چک است و عکسی جالب از دشت گل‌ها در paepalanthus برزیل است.

بهترین عکس‌های گرفته شده ۲۰۲۰

عکاس ایتالیایی ایزابلا تاباچ به لطف مجموعه‌ای از مناظر خیره‌کننده از شبه جزیره کامچاتکا روسیه جایزه عکس سال را گرفت. این تصویر کوه‌هایی را با پوشش سفید برف نشان می‌دهد که آسمان را در بالای دهانه آتشفشانی در آغوش گرفته است.

عکاس فرانسوی کامیل پریوت، صحنه نبرد دو اسب را در کامارگ فرانسه ثبت کرده‌است. این عکس جایزه نقره‌ای مسابقه را کسب کرد.

بهترین عکس‌های گرفته شده ۲۰۲۰

کرل سیماکوف از روسیه، تصویری شگفت انگیز از پل منهتن نیویورک را در یک صبح مه‌آلود ثبت کرد و نشان برونزی مسابقه را در بخش معماری را از آنِ خود کرد.

عکاس ژاپنی Reiko Takahashi جایزه نقره‌ای در بخش طبیعت را به دست آورد. عکس یک نهنگ که در تایلند گرفته شده‌ است.

بهترین عکس‌های گرفته شده ۲۰۲۰

آقای Martin Krystynek از اسلوواکی، جایزه نقره‌ای بخش حوادث را از آن خود کرد. یک ورزشکار سوار بر موتورسیکلت، بر فراز تپه Lomnicky Stit يکی از بلندترین قله‌های سلسله جبال اسلوواکی.

عکاس بخش طبیعت از ایتالیا خانم Roksolyana Hilevych بود. مناظر طبیعی با این عکس شگفت‌انگیز گرفته شده در نزدیکی جزایر لوفوتن نروژ.

بهترین عکس‌های گرفته شده ۲۰۲۰

بهترین عکس‌های گرفته شده ۲۰۲۰

عکاس فرانسوی پاتریک هرتزوگ، عکس غارهای یخی زیر رود وانتایوکول یخی، در ساحل جنوبی ایسلند را ثبت کرده و برنده جایزه نقره‌ای طبیعت شده است.

بهترین عکس‌های گرفته شده ۲۰۲۰

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار