اسنک قارچ و پنیر، میان‌وعده‌ای پرطرفدار
کد خبر: ۱۸۳۲۷۳
تاریخ انتشار: 2020 July 23    -    ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
اسنک قارچ و پنیر یک غذای فوری و آسان است. شما می‌توانید آن را برای میان‌وعده و یا یک شام سبک و سالم آماده به خصوص برای بچه‌ها که آن را بسیار دوست دارند تهیه کنید. در این گزارش با طرز تهیه یک اسنک راحت و خوشمزه با ما همراه باشید.

اسنک قارچ و پنیر، میان‌وعده‌ای پرطرفدار

اسنک قارچ و پنیر، میان‌وعده‌ای پرطرفداراختصاصی «تابناک با تو»؛ اسنک قارچ و پنیر یک غذای فوری و آسان است. شما می‌توانید آن را برای میان‌وعده و یا یک شام سبک و سالم آماده به خصوص برای بچه‌ها که آن را بسیار دوست دارند تهیه کنید. در این گزارش با طرز تهیه یک اسنک راحت و خوشمزه با ما همراه باشید.


مواد لازم برای۳ نفر:

قارچ متوسط ۱۲ عدد
نان تست ۶ عدد
پیاز بزرگ یک عدد
جعفری خرد شده یک قاشق غذا خوری
ژامبون مرغ ۵ ورق
پودر سیر ۲ قاشق مربا خوری
پودر آویشن ۱ قاشق مربا خوری
پنیر پیتزا به میزان دلخواه
کره به مقدار لازم
سس مایونز به مقدار لازم
نمک وفلفل به مقدار لازم

اسنک قارچ و پنیر، میان‌وعده‌ای پرطرفدار

طرز تهیه:

۱- ابتدا پیاز را خلالی خرد کرده و داخل تابه بریزید و کمی تفت دهید سپس مقداری کره به آن افزوده و آن را خوب سرخ کنید.

۲- قارچ را خرد کرده و به پیاز اضافه کنید و حرارت را کمی زیاد کنید تا قارچ کمتر آب بیندازد.ژامبون مرغ را خرد کرده و به قارچ اضافه کنید و حرارت را کم کنید تا ژامبون کمی بپزد. نمک و فلفل ،پودر سیر،پودر آویشن را به قارچ اضافه کنید.

۳- مقداری سس مایونز و جعفری خرد شده را باهم مخلوط کنید و روی نان های تست بمالید ، روی نصف نان ها مقداری پنیر بریزید سپس مایه تفت خورده را اضافه کنید ، باقی مانده پنیر را روی قارچ ها بریزید و با نصف باقی مانده نان ها روی مواد را بپوشانید.

۴- داخل تابه کره بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید ، ساندویچ ها را داخل تابه بگذارید و پس از اینکه یک طرف طلایی شد برگردانید تا ظرف دیگر نیز طلایی شود سپس همراه با سس دلخواه سرو کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار