راه‌اندازی پرواز‌های ترکیه از فردا
کد خبر: ۱۸۳۱۸۲
تاریخ انتشار: 2020 June 25    -    ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
بر اساس آنچه سایت‌های فروش بلیت هواپیما اعلام کرده‌اند از فردا پروازهای تهران – استانبول البته توسط یکی از ایرلاین‌های خارجی راه‌اندازی می‌شود و به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری مجوز پرواز استانبول و دیگر مقاصد ترکیه بسته به رفع محدودیت‌ها با این کشور و راه‌اندازی پرواز برای ایرلاین‌های داخلی به تدریج صادر می‌شود.

بر اساس آنچه سایت‌های خرید و فروش بلیت اعلام کرده‌اند از فردا ششم تیرماه پروازهای تهران – استانبول آغاز می‌شود و به تدریج در هفته‌های آینده و مردادماه این پروازها بیشتر و بیشتر می‌شود.

رضا جعفرزاده – سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری – درباره‌ی راه‌اندازی پروازهای ترکیه اینگونه توضیح داد که بعد از این‌که پروازها قطع و مرزها بسته شد، سفرهای هوایی تنها برای بازگرداندن مسافران ایرانی انجام می‌شد، اما به مرور کشورها محدودیت‌های خود را کاهش داده و پروازها نیز از سر گرفته می‌شود البته برخی از کشورها مانند ترکیه فعلا برای افراد خاص مانند شهروندان، دوتابعیتی‌ها و آنهایی که مجوز ورود به کشورشان را دارند، اجازه سفر می‌دهند و ما نیز به تدریج و به تناسب رفع محدودیت‌ها برای شرکت‌های داخلی پرواز به ترکیه را صادر می‌کنیم.

وی ادامه داد: از سوی ایرلاین‌های داخلی درخواست برای پرواز به ترکیه وجود دارد، اما مجوزی که صادر می‌شود باید با در نظر گرفتن همه شرایط باشد و اگر بلیت پروازی در سایت‌های اینترنتی فروخته می‌شود قطعا باید از سازمان هواپیمایی مجوز آن دریافت شده باشد در غیر این صورت مجاز نیستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره‌ی چگونگی و احتمال قرنطینه مسافران ایرانی در ترکیه نیز اظهار کرد: در هر صورت ایران، ترکیه و همه کشورهای دنیا ضمن کاهش محدودیت‌ها و برقراری ارتباط‌شان با یکدیگر باید تابع سازمان جهانی بهداشت باشند و شرایط پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار