خوشحالی هالیوودی های معروفی که نخستین‌بار مادر می‌شوند
کد خبر: ۱۸۳۱۷۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 27    -    ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
تعدادی از ستاره‌ها و سلبریتی‌های هالیوود، در انتظار تولد نخستین فرزند خود هستند، تا برای نخستین بار مادر بودن را تجربه کنند. این طور که به نظر می‌رسد آنها از تجربه چنین حسی در آینده‌ای نزدیک خوشحال به نظر می‌رسند و عکس‌های جالبی از خود را در طول دوران بارداری با طرفدارانشان در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند تا آنها را نیز در این احساس شگفت انگیز، سهیم کنند.

چهار سلبریتی که نخستین‌بار مادر می‌شوند

چهار سلبریتی که نخستین‌بار مادر می‌شونداختصاصی «تابناک با تو»؛ تعدادی از ستاره‌ها و سلبریتی‌های هالیوود، در انتظار تولد نخستین فرزند خود هستند، تا برای نخستین بار مادر بودن را تجربه کنند. این طور که به نظر می‌رسد آنها از تجربه چنین حسی در آینده‌ای نزدیک خوشحال به نظر می‌رسند و عکس‌های جالبی از خود را در طول دوران بارداری با طرفدارانشان در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند تا آنها را نیز در این احساس شگفت انگیز، سهیم کنند.

کیتی پری

کیتی‌پری خواننده جهانی است که در ماه مارس گذشته خبر بارداری خود را اعلام کرد. او نامزد اورلاندو بلوم بازیگر هالیوودی است. او در هنگام اعلام این خبر از شدت خوشحالی فریاد زد و آرزو کرد که فرزندش، دختر باشد. نتایج سونوگرافی نشان می‌دهد که آرزوی او به حقیقت پیوسته و کیتی به زودی صاحب یک دختر می‌شود. کیتی‌پری ۳۵ ساله است و جدیدترین عکس‌های بارداری خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

چهار سلبریتی که نخستین‌بار مادر می‌شوند

چهار سلبریتی که نخستین‌بار مادر می‌شوند

چهار سلبریتی که نخستین‌بار مادر می‌شوند


سوفی تِرنِر

تقریباً هر روز رسانه‌های آمریکایی، عکس‌های جدید از این ستاره و بازیگر سریال تاج و تخت منتشر می‌کنند که همراه همسر خواننده‌اش جو جوناس، در حال گشت و گذار است. او ماه‌های آخر بارداری‌اش را سپری می‌کند. سوفی ۲۴ ساله است، و در عکس‌های جدید با عینک آفتابی و ماسک و شکم برآمده در حال عبور از خیابان است.

خوشحالی چهار سلبریتی که نخستین‌بار مادر می‌شوند

 

خوشحالی چهار سلبریتی که نخستین‌بار مادر می‌شوند

 

خوشحالی چهار سلبریتی که نخستین‌بار مادر می‌شوند

جیجی حدید

مدل لباس جیجی حدید، ۲۲ ساله، خبر بارداری خود را در ماه مه گذشته اعلام کرد و در یک گفتگوی رسانه‌ای با جیمی فالون گفت که او و نامزدش مالک‌زین به زودی بچه دار می‌شوند و آنها از بارداری‌شان خوشحال است و احساس خوشبختی می‌کند. او عکسی از خود با لباس صورتی منتشر کرد که تغییرات زیادی را نمی‌شد از آن کشف کرد.

چهار سلبریتی که نخستین‌بار مادر می‌شوند

رومی استریجد

رومی یکی از معروف‌ترین مدل‌های لباس در آمریکا است. او به تازگی خبر نخستین بارداری خود را اعلام کرد. او این خبر را با عکسی از خود و نامزدش منتشر کرد. این مدل ۲۵ ساله گفت. ما یک نوزاد داریم، یک پسر، او می‌گوید: سالها از مادر شدن می‌ترسیدم. اما حالا که قرار است به زودی مادر شوم بسیار خوشحالم.

چهار سلبریتی که نخستین‌بار مادر می‌شوند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
8
37
زاد و ولد نکنید . چون زندگی کردن برای فرزندی که در ۲۰ سال دیگر میخواهد زندگی تشکبل دهد و دوباره فرزندانی بدنیا بیاورند که طبق تعریف مسولین این کشور اقتصاد اولویت اصلی انها نیست . شادی و رفاه اجتماعی هدف انها نیست بلکه انها میگویند ما میخواهیم همه کسانیکه بعدا بدنیا میایند حرف گوش باشند . مطیع هر سیاستی که اتخاذ میکنیم مردم باید حرف شنو باشند . باید تسلیم سیاست های ما باشند . در صورتی انقلاب برای این بود که رصایت مردم حاصل شود مسئولان حرف مردم را اجرا کنند . ایا در چنین گفتمانی در اینده زندگی برای فرزندان ماها سخت نیست ؟
یاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
24
6
ما بچه میاریم چون عاشق رشد هستیم و خودمون هم با بچه ها رشد میکنیم. از وقتی بچه دومم به دنیا اومد زندگی برام خیلی تغییر کزد ونگاهم توحیدی تر شد. اگر بخوایم صبر کنیم تا همه چیز اوکی بشه این دنیا هیچوقت همه چیز درست نمیشه و فلسفه دنیا این نیست. درضمن ایران فقط بیست سال فرصت داره برای فرزنداوری و بعد از اون هرگز نمیتونیم نیروی انسانی رو جبران کنیم وباید از کشورهایی مثل افغانستان نیروی کار وارد کنیم و بعد از اون به معضلات فرهنگی مون اضافه خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
تو بیار تا توحیدی تر بشی
ناشناس
| |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگر دستت به زانتهای دولتی میرسه فرزند بیار، ظاهرا از ادبیاتت برمیاد که میرسه. اگر هم نمیرسه، دلتو الکی با این حرفها خوش نکن و چند موجود بیگناه رو بیچاره نکن.
ناشناس
| |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
نه ،در واقع شما بچه میاری، چون از رشد خودت نا امیدی، فکر میکنی دیگه امکان نداره پیشرفت کنی(درونی و بیرونی)، پس از روی ناامیدی بچه میاری تا درون خودت رو آروم کنی و اون به جای تو رشد کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
1
10
متاسفم برای شما با این طرز تفکرتان.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
برای کدوم نظر؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
3
4
با چه امیدی ازدواج و ... بچه داری ..از الان تا فردا معلوم نیست چی میشه ؟ شما زیادبی خوش بینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار