کروکت سیب‌زمینی پنیری، یک شام ساده و خوشمزه
کد خبر: ۱۸۳۱۷۸
تاریخ انتشار: 2020 July 12    -    ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
کروکت سیب زمینی یک شام ساده و در عین حال خوشمزه است.  کروکت سیب زمینی از انواع کروکت‌های پر طرفدار است که در ادامه طرز تهیه پنیری آن را می‌بینید. ابتدا سیب زمینی ها را درون قابلمه آب ریخته تا آبپز شوند و .....

کروکت سیب‌زمینی یک شام ساده و خوشمزهاختصاصی «تابناک با تو»؛  کروکت سیب زمینی یک شام ساده و در عین حال خوشمزه است.  کروکت سیب زمینی از انواع کروکت‌های پر طرفدار است که در ادامه طرز تهیه پنیری آن را می‌بینید.

کروکت سیب زمینی پنیری:

مواد لازم برای۶ نفر
سیب زمینی ۲ عدد
تخم مرغ ۲ عدد
پنیر پیتزا ۳ قاشق غذا خوری
پودر سوخاری ۱ لیوان
آرد ۱ لیوان
پودر آویشن نصف قاشق چای خوری
نمک وفلفل به میزان لازم
جعفری خرد شده به میزان لازم

کروکت سیب‌زمینی یک شام ساده و خوشمزه

طرز تهیه:

۱- ابتدا سیب زمینی ها را درون قابلمه آب ریخته تا آبپز شوند.

۲- پوست آنها را میگیریم و آنها را له میکنیم یا رنده می کنیم و بعد از آن پنیر پیتزا پودر، آویشن، نمک، فلفل را به سیب‌زمینی اضافه کرده، همگی مواد را مخلوط کرده تا کاملا یکدست شود.

۳- از موادمان کمی بر میداریم و به فرم (کروکت) در میاوریم اگر مواد به دستمان چسبید دستمان را کمی نم‌دار میکنیم.کروکت‌ها را روی کاغذ روغنی قرار دهید سپس درون فریزر قرار دهید تا سفت شود.

۴- تخم مرغ را درون یک کاسه می شکنیم و با نمک هم میزنیم تا زرده و سفیده با هم مخلوط شوند، بعد کروکت ها را اول درون تخم مرغ ها می غلطانیم و بعد داخل آرد قرار میدهیم دوباره داخل تخم مرغ میزنیم و در پودر سوخاری می غلطانیم این مقدار تقریبا 12 عدد کروکت به شما میدهد.

۵- در ظرفی مقداری روغن بریزید تا داغ شود و کروکت را در آن قرار دهید تا جایی که روغن روی کروکت ها قرار بگیرد تا طلایی رنگ شود.

۶- پس از آن که سرخ شد کروکت ها را درون یک آبکش قرار دهید تا روغن اضافی آنها گرفته شود. بعد از آن داخل ظرف مناسب گذاشته و با جعفری تزیین کرده و سرو کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار