ماجرای سنگ‌پرانی به خودروها در ‌تونل منجیل
کد خبر: ۱۸۳۱۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 24    -    ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
‌فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان سنگ پرانی به خودروهای عبوری در حد فاصل تونل منجیل ـ رودبار خبر داد.

 شب گذشته موضوع سنگ پرانی در محور جنوب به شمال در حد فاصل تونل منجیل ـ رودبار از طریق رانندگان خودروهای عبوری به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان رودبار قرار گرفت.

سردار ‌عزیزاله ملکی ‌فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: شب گذشته موضوع سنگ پرانی در محور جنوب به شمال در حد فاصل تونل منجیل – رودبار از طریق رانندگان خودروهای عبوری به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان رودبار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با پیگیری‌های همه جانبه و بررسی‌های نامحسوس، عاملان سنگ‌پرانی توسط ماموران انتظامی شهرستان رودبار شناسایی و دستگیر شدند افزود: متهمان در تحقیقات پلیس، به سنگ پرانی و ایراد خسارت به خودروهای عبوری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت و برهم زنندگان امنیت روانی مردم در دستورکار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
armin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
1
مشکل روحی و عقلی دارند اینجور آدمها...قبلا سنگ زدن به قطار بود حالا نوبت ماشینهاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار