مرخصی اندوه در دانمارک قانونی شد
کد خبر: ۱۸۳۱۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 30    -    ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
همه احزاب سیاسی دانمارک از این تصمیم پشتیبانی کردند. این مرخصی در سال ۲۰۱۹ از سوی برخی شهروندان دانمارکی درخواست شد و طبق گفته رسانه های دولتی دانمارک، دولت این کشور اکنون در حال مطالعه راه‌های تأمین مالی و انجام اصلاحات لازم است. این مرخصی در سال ۲۰۱۹ از سوی برخی شهروندان دانمارکی درخواست شد.

مرخصی اندوه در دانمارک قانونی شد

مرخصی اندوه در دانمارکاختصاصی «تابناک با تو»؛ بسياري از كشورهای دنيا در صورت فوت یکی از اعضای خانواده شهروندان،  برای مدت زمان كوتاه مدتی مرخصی در نظر می‌گیرند، اما در شرایط مشابه، دانمارک كار متفاوتي انجام می‌دهد. قوانین قبلی به والدین دانمارکی که فرزندی بیش از هفت ماهه را از دست داده‌اند، حق مرخصی غم به مدت ۱۴ روزه را داده بودند. با این حال قوانین جدید دانمارک این ماده را اصلاح کرد و مرخصی غم را شش ماه تمدید کرد. قانون مرخصی اندوه برای والدین در صورت مرگ کودکان و نوجوانان تا ۱۸ سال اعمال می‌شود.

پیتر هملگارد، وزیر کار دانمارک در بیانیه‌ای گفت: از دست دادن فرزند، صرف نظر از سن او که غم و اندوه فوق العاده ای است، بسیار وحشتناک است.

مرخصی اندوه در دانمارک قانونی شد

به گزارش سایت aftonbladet وزیر کار دانمارک اضافه کرد: من خوشحال هستم که ما به مردم مصیبت‌زده حق می‌دهیم که غم و اندوه خود را بدون نگرانی از بازگشت به کار، زندگی کنند.

همه احزاب سیاسی دانمارک از این تصمیم پشتیبانی کردند. این مرخصی در سال ۲۰۱۹ از سوی برخی شهروندان دانمارکی درخواست شد و طبق گفته رسانه های دولتی دانمارک، دولت این کشور اکنون در حال مطالعه راه‌های تأمین مالی و انجام اصلاحات لازم در این زمینه است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
3
0
اول که در این کشورچه همه اندوهگین اصلأ دنیا می آیند، دوم با این عملیات من خوشگلم و من خوشگلم دلی میبرند از عشاق غرب و آخرش هم اگر این کشورچه اسلحه و مواد شیمیایی جنگی و هزار کوفت و زهرمار دیگر نفروشد کوفت هم نداره که سر دل مردم بزند
جوادیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
0
180ماه یا 18 سال عمو ؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
1
1
مرخص اندوه!
این دانمارکی ها بخصوص هر از گاهی با حر کت های اینچنینی 50 سال گذشته بر خلاف انکه مایلند در تاریخ معاصر فرهنگ جهان پیشرو و آوانگارد جلوه کنند نا خواسته به مجموعه چرندیات پسا مدرنیستی نقب می زنند.
یکی نیست بگه یه نگاهی به وضع اروپا و اتحادیه ا بیاندازید ٬ یه نگاه به بیرون زدن آتش نژاد پرستی و استعمار گری از زیر خاکستر حقوق بشر و احترام به حاکمیت کشور ها در غرب باندازید و روی تشخیص اولویت هایتان به شک بیفتید.
بیشتر شبیه تازه بدوران رسیده های حاشیه شهر های مدرن می مانند که مایلند پز معلومات جدیدا آموختشان را بدهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار