خط فقر در تهران ۴میلیون و‌۵۰۰هزار تومان است
کد خبر: ۱۸۳۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 24    -    ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
استاندار تهران گفت: خط فقر در تهران ۴میلیون و‌۵۰۰هزار تومان و در استان‌ها ۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان است.

استاندار تهران گفت: خط فقر در تهران ۴ میلیون و‌۵۰۰ هزار تومان و در استان‌ها ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

انوشیروان محسنی بندپی در نشست استاندار، فرمانداران و مشاورین امور بانوان و خانواده استان تهران با معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: کارهای خوبی در حوزه زنان و خانواده صورت گرفته است. آمارهای معناداری اشاره شد، ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار زن سرپرست خانوار در کشور داریم.

وی ادامه داد: خط فقر باید استانی باشد.خط فقر در تهران ۴ میلیون و‌۵۰۰ هزار تومان و در استان‌ها ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

استاندار تهران گفت: در سال ۹۷ اعتبار ۴۸ میلیاردی و در سال ۹۸ اعتبار ۷ میلیاردی در نظرگرفته شده برای زنان سرپرست خانوار ابلاغ شد و ما به سازمان برنامه و بودجه نیز در این خصوص اعتراض کردیم. برای این قشر تقویت مشاغل خرد می تواند موثر باشد. از ۶ هزار سهمیه زنان سرپرست خانوار هزار و ۶۶۰ سهمیه به استان تهران داده شده است.

وی ادامه داد: براساس قانون ده درصد ارزش افزوده را می‌توان برای اشتغال در نظر گرفت و باید مشاوران زنان در فرمانداری‌ها به دنبال این موضوع باشند.

استاندار تهران تاکید کرد: مهمترین و اثربخش‌ترین کمک ما به زنان در توانمندسازی آنها است که می تواند اثرات خوبی به دنبال داشته باشد.

ایلنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
1
استاندار محترم الان ما در سال 1399 داریم زندگی میکنیم سالی که یک کارمند باید 20ماه کار کنه هیچی نخوره تا بتونه فقط یک پراید بخره 15 ماه کار کنه تا یه یخچال بخره 1000ماه کار کنه تا یک خونه بخره یعنی نیازهای اولیه و صفر زندگی در همه جای دنیا من فکر کنم شما از سال 1380 دارید صحبت میکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار