رکورد جدید قیمت‌ در بازار طلا و سکه
کد خبر: ۱۸۳۰۰۱
تاریخ انتشار: 2020 June 23    -    ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز بازار طلا و سکه روند صعودی داشت و رکورد قیمت‌ها در بازار زده شد.

محمد کشتی آرای نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا، گفت: امروز بازار طلا و سکه نسبت به دیروز روند صعودی دارد و شاهد افزایش قیمت ها در بازار هستیم.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه افزایش قیمت در بازار باعث ایجاد رکورد جدید قیمتی شده است، گفت: بازار طلا و سکه نوسانات زیادی دارد اما در کنار آن معاملات متوقف شده چرا که دیگر خریدار و فروشنده نمی دانند باید در این بازار آشفته چه کنند.

کشتی آرای در خصوص علت افزایش بیش از حد قیمت طلا و سکه در بازار، بیان کرد: قیمت ارز و اونس جهانی به شدت روند افزایشی دارد به همین دلیل شاهد افزایش قیمت ها در بازار هستیم، اگر نرخ ارز و اونس جهانی ثابت شود ممکن است شاهد کاهش قیمت ها باشیم.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۷۵۱ دلار بود. سکه طرح قدیم ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان معامله شد.

کشتی آرای بیان کرد: هر مثقال طلا ۱۷ عیار، ۳ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۴۶ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. از دیروز قیمت سکه و طلا روند افزایشی دارد، اما مشخص نیست که در هفته آینده وضعیت خرید و فروش طلا چطور باشد.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: بازار طلا اگر داد و ستد داشته باشد کاهش قیمت خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار