عکس تکان‌دهنده از استادیوم مدرن اهواز
کد خبر: ۱۸۲۹۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 23    -    ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
ورزشگاه غدیر اهواز که همین 10 سال پیش به بهره برداری رسید در حال تبدیل شدن به یک خرابه است.

در حالی که هنوز یک دهه نیز از عمر ورزشگاه غدیر اهواز نمی‌گذرد، این ورزشگاه به دلیل مشکل مالکیتی و عدم تخصیص اعتبار برای حفظ و نگهداری آن، اکنون بدون استفاده مانده و به لانه کبوترها و گنجشک‌ها تبدیل شده است.

این ورزشگاه که در محدوده شمال‌غربی اهواز در کنار جاده اهواز – اندیمشک در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار ساخته شده است پس از ۱۷ سال در سال ۹۰ به بهره‌برداری رسید و تاکنون میزبان مسابقات لیگ برتر و باشگاه‌های آسیایی تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان بوده است.

عکس تکان‌دهنده از استادیوم مدرن اهواز!

بخشی از سقف سالن همکف و طبقه سوم ورزشگاه تخریب شده، رختکن‌ها و سایر اتاق ها وضعیت خوبی ندارند و تجهیزاتی که میلیارد تومان برای آن ها هزینه شده بود، فرسوده شده اند. خاک و تار عنکوبت ها محوطه درونی ورزشگاه و سالن ها را پوشش داده است. زمین چمن به خاک تبدیل شده بود و چیزی به اسم چمن دیگر به چشم نمی آید.

تا همین چند سال پیش با حضور دو تیم استقلال خوزستان و فولادخوزستان، هر هفته شاهد حداقل برگزاری یک مسابقه در این استادیوم بودیم ولی با افول استقلال اهواز و سقوط استقلال خوزستان و سرانجام با کوچ فولادخوزستان به فولاد آره‌نا، این ورزشگاه در حال تبدیل شدن به یک مخروبه است.

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
2
از این اتلاف بیت المال در مملکت کم نداریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
1
پیمانکار خیر ندیده چقدر به جیب زده واز مصالح کم گذاشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار