شیوه وحشتناک فروشنده برای فروش پوشاک مردگان+عکس
کد خبر: ۱۸۲۹۵۷
تاریخ انتشار: 2020 June 23    -    ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
یک زن تایلندی به دلیل استراتژی مبتکرانه خود برای فروش پوشاک دست دوم به صورت آنلاین، در رسانه‌های اجتماعی آسیا مورد توجه قرار گرفت.

زن ۴۰ ساله تایلندی که بیشتر پوشاک دست دوم متعلق به افراد مرده را تهیه می‌کند تصمیم گرفت با یک شیوه ترسناک پوشاک را آنلاین به فروش برساند.

این زن سه سال بود که در بازار، پوشاک دست دوم را به فروش می‌رساند، اما با شیوع ویروس کووید ۱۹ کار و کاسبی او کساد شد بنابراین تصمیم گرفت تا مانند دیگر فروشندگان، شانس خود را بصورت فروش آنلاین امتحان کند.
او در روز‌های اول به سختی اجناس دست دوم خود را به فروش می‌رساند، اما با یک ایده درخشان، اما ترسناک موفق به جذب مشتری شد.

شیوه وحشتناک فروشنده برای فروش پوشاک مردگان+عکس

شیوه وحشتناک فروشنده برای فروش پوشاک مردگان+عکس


یک شب آب قطع شد و او مجبور شد برای تمیز کردن صورت از سفید کننده استفاده کند، اما ظاهر او بسیار ترسناک شد و این ایده به ذهنش آمد که با ظاهری زامبی، آنلاین کار کند.

در کمال تعجب در طی پنج شبانه روز زندگی او تغییر کرد و هر شب ده‌ها هزار نفر برای تماشای او آنلاین می‌شدند. فروش او به سرعت افزایش یافت.ساعت کاری او از ۱۰ شب تا ۳ بامداد بود، زیرا بخاطر زامبی شدن باید دیر وقت کار می‌کرد تا بتواند لباس‌ها را با این شیوه ترسناک به فروش برساند.

این زن روز‌ها به معبد می‌رفت تا بتواند لباس مردگان را توسط کاهنان پاک کند. وی به هیچ وجه از کارش ناراضی نبود، چون با درآمد آن سر سفره خانواده اش غذا می‌برد.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار