عجله کردن مشتری بانک به بهای از دست دادن جانش تمام شد
کد خبر: ۱۸۲۸۶۴
تاریخ انتشار: 2020 June 22    -    ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
مشتری زن که با عجله قصد خروج از بانک را داشت هرگز تصور نمی‌کرد که در مقابل چشمان وحشت زده مشتریان جانش را از دست بدهد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حادثه‌ای مرگبار را در یکی از بانک‌های کشور هند را به تصویر می‌کشد. در این حادثه دلخراش عجله یک مشتری زن بانک هنگام خروج موجب شد تا او در مقابل چشمان وحشت زده سایر مشتریان جانش را از دست بدهد.

در این حادثه این زن ۴۳ ساله که هویتش «بِنا» اعلام شده هنگام خروج از بانک با درب شیشه‌ای بانک برخورد و تکه‌ای از درب شیشه شکسته شده در سینه او فرو رفت. این زن قصد برداشتن سوئیچ موتورسیکلتش را که جا مانده بود را داشت که دچار این حادثه شد. این اتفاق ظهر روز دوشنبه و در یکی از شعبات بانک بارودا در منطقه «پرومباوور» رخ داد.

ویدئویی که توسط پلیس منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه تلخ را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که تعدادی از مشتریان در داخل بانک دیده می‌شوند این زن ناگهان به سمت درب شیشه‌ای دویده و شدیدا با آن برخورد می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که تکه‌ای شیشه در بدن این زن فرو رفته او به عقب برگشته و صحنه‌ای شوک آور را در مقابل چشمان وحشت زده مشتریان بانک رقم می‌زند. این ویدئو نشان می‌دهد بلافاصله شاهدان عینی وارد عمل شده و این زن را که خون زیادی از او رفته بود روی یک صندلی می‌نشانند. لحظاتی بعد به دلیل خونریزی زیاد این زن آن‌ها او را به بیرون از بانک منتقل می‌کنند.

با وجود انتقال این زن به بیمارستان پزشکان موفق به نجات جان او نشدند و مرگ وی اعلام شد. تحقیقات پلیس هند در این خصوص ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار