معرفی پکیج یونیت
کد خبر: ۱۸۲۸۳۰
تاریخ انتشار: 2020 June 22    -    ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

پکیج یونیت یکی از دستگاه های تهویه مطبوع به شمار می رود که وظیفه اصلی آن تهویه کردن هوا می باشد. البته باید بدانید که درجه حرارت هوایی که وارد محیط می شود را این نوع سیستم سرمایشی و گرمایشی بر عهده دارد. این پکیج مانند بسیاری از هواساز ها، فن کویل ها و ... رطوبت وارد شده به درون محیط را کنترل می کند و همچنین آلودگی هوای درون فضا را جذب می کند. دستگاه پکیج یونیت را بیشتر روی پشت بام نصب می کنند، چرا که ابعاد بسیار بزرگی دارد و به همین دلیل به آن روف تاپ هم می گویند. طراحی این دستگاه به صورت یکپارچه می باشد و شامل دو بخش است، که یکی از آنها هواساز و دیگری چیلر می باشد.

مزیت های پکیج یونیت :

استفاده کردن از هر نوع سیستم سرمایشی مزیت های بسیار زیادی وجود دارد که پکیج یونیت هم مزیت های زیادی دارد که برخی از آنها عبارت می باشد از :

معرفی پکیج یونیت

پکیج یونیت

  1. یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت هایی که در این پکیج گرمایشی و سرمایشی وجود دارد این است که، لوله کشی های بین هواساز و چیلر با استفاده از این پکیج به طور کلی از بین رفته است. همچنین دیگر در حالت سرمایشی به مدار آب نیاز پیدا نخواهید کرد. اواپراتور چیلر هم به طور کاملا مستقیم روی قسمت هواساز جاساز می شود. کندانسینگ یونیت
  2. شما از پکیج یونیت می توانید در ظرفیت های بسیار بالا و یا ظرفیت های بسیار پایین و کم استفاده کنید و در این مورد هیچ مشکلی وجود ندارد.
  3. هوا به طور کاملا مناسب توزیع می شود و هوای تازه هم درون قسمت هواساز همیشه وجود دارد که آن را به محیط انتقال دهد.
  4. سرمایشی که در این دستگاه وجود دارد در فصل تابستان بسیار مناسب و بی نظیر می باشد، علت اصلی آن هم وجود چیلر درون دستگاه است.
  5. گرمایشی هم که در پکیج یونیت به وجود می آید و شما می توانید در فصل زمستان از آن استفاده کنید به دلیل منبع آب گرم درون دستگاه می باشد که آن را به صورت جداگانه به وسیله پکیج طراحی کرده اند.
  6. چیلرهایی که راندمان های بسیار بالاتری دارند سرعت مناسبی هم در پروسه سرماسازي دارد و زمانيكه آنها روی این دستگاه نصب می شوند و به بهترین نحو ممکن سیستم سرمایشی را به کار می اندازند.
  7. شما هر نوع فیلتری که مد نظرتان باشد را روی این پکیج می توانید نصب کنید و بعد از اینکه آلودگی های زیادی را جذب نمود آن را شستشو دهید.
  8. تجهیزاتی که مربوط به رطوبت زنی می باشد هم برای کنترل کردن رطوبت هوا روی این دستگاه نصب می شود.

معرفی پکیج یونیت

پکیج یونیت

سرمایش و گرمایش پکیج یونیت :

سرمایشی که در پکیج یونیت وجود دارد فن کویل به طور کامل شبیه به عملکرد هواساز و چیلر می باشد. چیلرهایی که تراکمی هستند بر پایه سیکل تبرید تراکمی فعالیت های خود را انجام می دهند. اجزای مختلفی درون آنها وجود دارد که هر یک از این اجزا وظیفه اي را بر عهده دارند که باید انجام دهند. برای حالتي كه گرمایش از فنکویل­ها دریافت می شود باید آبگرم درون سیستم وجود داشته باشد. در فصل زمستان زمانی که آب موجود در مدار پکیج گرم شود به درون کویل ها منتقل می گردد و همین امر موجب می شود که هوای محیط گرم شود. در واقع شما باید به خوبی بدانید که آب درون کویل که گرم شده است با استفاده از روش های متنوعی تامین می شود و هر یک از انواع پکیج یونیت یکی از این روش ها را دارا می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار