خشم آقای بازیگر از تمسخر دخترانش در فضای مجازی
کد خبر: ۱۸۲۸۱۵
تاریخ انتشار: 2020 June 22    -    ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
شریف منیر، بازیگر مصری پس از آنکه با انتشار تصویر دو دختر نوجوانش مورد توهین و تحقیر قرار گرفت، اعلام کرد که تصمیم گرفته است به صورت جدی با این‌ مسئله و اهانت در فضای مجازی برخورد کند.

در ماه‌های اخیر چند بازیگر و هنرمند مصری پس از انتشار تصاویر فرزندانشان در فضای مجازی، از سوی برخی کاربران مورد تمسخر و توهین قرار گرفتند. این‌ موضوع سبب شد عده‌ای تصاویر را پاک کرده و دلخور شوند و در عین حال عده‌ای دیگری خشمگین شده و با انتشار ویدیوهایی ابراز ناراحتی کنند.

خشم آقای بازیگر از تمسخر دخترانش در فضای مجازی

شریف منیر هم‌ از جمله بازیگرانی‌ بود که عکس دو دخترش را پس از اینکه مورد اهانت و تمسخر قرار گرفتند پاک کرد اما طولی نکشید که او مجددا تصویر دخترانش‌ را منتشر کرده و این بار هشدار داد که هر پیام توهین‌آمیزی را که در صفحه‌اش ببیند پیگیری قانونی کرده و فرستنده پیام را به دادگاه می‌کشاند.

پس از این تصمیم، تعدادی از هنرمندان مصری با این بازیگر همراه شده و اعلام کردند از این پس توهین به ویژگی‌های ظاهری فرزندانشان را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

شریف منیر در ادامه ویدیویی را همراه با دخترانش منتشر و در آن توهین‌کنندگان را افرادی معرفی کرد که چهره بشریت را زشت و کریه کرده‌اند.

شریف منیر سپس ابراز امیدواری کرده تا این حرکت آغاز یک تحول باشد برای تمام کسانی که مورد توهین قرار گرفته و سکوت می‌کنند. او از هوادارانش خواسته تا از حقوق خود دفاع کنند و در برابر توهین‌ها و تحقیرها سکوت نکنند. همچنین از آن‌ها خواسته تا در معرفی توهین‌کنندگان فضای مجازی به او کمک کنند.

در این ویدیو دختران این بازیگر عرب زبان نیز از حجم بالای توهین‌ها و فحاشی‌ها به خودشان و پدرشان در فضای مجازی ابراز ناراحتی کرده‌اند. شریف منیر هم به دخترانش قول داده اگر زیر تصویر جدید منتشر شده، کامنت‌های توهین‌آمیزی ببیند به سرعت علیه آن کاربران اقدام کرده و پاسخشان را خواهد داد. این ویدیو یک و نیم میلیون بازدید داشته و مورد استقبال صفحات رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

روزپلاس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار