ماجرای رابطه دوباره آقا و خانم بازیگر+عکس
کد خبر: ۱۸۲۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 22    -    ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
نیکول کیدمن در سال ۲۰۰۶ با کیت اربن و تام کروز نیز در همان سال با کیتی هولمز ازدواج کرد. اما بر خلاف کیدمن که ازدواجی پردوام داشت، هولمز و کروز در سال ۲۰۱۲ از یکدیگر جدا شدند.

پس از جدایی کروز و کیدمن، این دو نفر اصلا به یکدیگر روی خوش نشان ندادند و پشت سر یکدیگر صحبت می‌کردند حتی کیدمن در یکی از نخستین مصاحبه‌های پس از طلاق خود یکی از سنگین‌ترین و مشهور‌ترین کنایه‌های خود را مطرح کرد و گفت:: «از این پس می‌توانم با خیال راحت کفش پاشنه بلند بپوشم!».

ماجرای رابطه دوباره آقا و خانم بازیگر+عکس


این سخن وی کنایه‌ای آشکار بود به کوتاه قدی همسرش و حساسیت کروز روی این موضوع که کیدمن از وی بلندقد‌تر به نظر نرسد. این در حالی است که همسر دوم کیدمن حساسیتی روی این موضوع ندارد و کیدمن با خیال راحت کفش‌های پاشنه بلند می‌پوشد.
اما به نظر می‌رسد پس از دلخوری و بی توجهی به یکدیگر، این زوج سابق اکنون با یکدیگر در ارتباطند و پیام‌هایی محترمانه و دوستانه رد و بدل می‌کنند. این ارتباط در شرایطی انجام شده است که آن‌ها سال‌ها با یکدیگر قهر بوده‌اند.

برخی به کنایه می‌گویند که به نظر می‌رسد برد پیت تنها ستاره هالیوودی نیست که از جدایی خود پشیمان است. چرا که این روز‌ها برد پیت نیز با جنیفر آنیستون رابطه‌ای دوستانه دارد. برخی معتدقند یکی از رشته‌های ارتباطی این دو نفر دو فرزند خوانده آن‌ها ایزابلا و کانور هستند.

روزپلاس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Ramin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
خبر ( زیاد ) مهمی هم نبود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار