مدلی که به خاطر چهره معصومانه‌اش معروف شد
کد خبر: ۱۸۲۷۵۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 21    -    ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
تیلور هیل یکی از مدل‌های مشهور آمریکایی بوده که در سال ۱۹۹۶ متولد شده است. تیلور از سال ۲۰۱۵ فعالیت حرفه‌ای خود را ویکتوریا سیکرت آغاز کرد و یکی از فرشتگان این برند شد. از نگان منتقدان و علاقمندان مد، چهره تیلور هیل بسیار معصومانه و طبیعی است و حتی بدون آرایش نیز چهره دوست‌داشتنی و مهربانی دارد.

مدلی که به خاطر چهره معصومانه‌اش معروف شد«تابناک باتو» تیلور هیل یکی از مدل‌های مشهور آمریکایی بوده که در سال ۱۹۹۶ متولد شده است. تیلور از سال ۲۰۱۵ فعالیت حرفه‌ای خود را ویکتوریا سیکرت آغاز کرد و یکی از فرشتگان این برند شد. از نگان منتقدان و علاقمندان مد، چهره تیلور هیل بسیار معصومانه و طبیعی است و حتی بدون آرایش نیز چهره دوست‌داشتنی و مهربانی دارد.

تیلور از سال ۲۰۱۲ پس از آشنایی با چند عکاس حرفه‌ای وارد عرصه مدلینگ شد و در این سال در اولین فشن شو رسمی خود حضور پیدا کرد. وی در همان سال اول فعالیت خود  بر روی جلد مجله ال رفت و در نهایت خیلی زود یعنی دو سال بعد تیلور موفق شد تا در شوی ویکتوریا سیکرت حضور پیدا کند. سال ۲۰۱۵ سالی پر از اتفاقات خوب برای تیلور بود زیرا در همین سال عنوان برترین مدل جهان به او داده شد.

این مدل علاوه بر همکاری با برند ویکتوریا سیکرت، با برند‌های مطرح دیگری چون H&M، Forever 21، ورساچه، پوما، دولچه گابانا، رالف لارن و شنل و دیگر برندهای مطرح همکاری داشت و در آمد او تا پایان سال ۲۰۱۵ به بیش از ۴ میلیون دلار رسید.

تیلور هیل

در حال حاضر تیلور هیل بسیار موفق و محبوب است و در شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال‌کنندگان زیادی دارد. تیلور در کنار مدلینگ در چند فیلم نیز نقش آفرینی کرد و خانواده او نیز در مسیر مدلینگ با او همراه شدند. تیلور هیل با قد ۱۷۸ سانتی‌متری و وزن ۵۶ کیلویی فیزیک مناسبی برای مدلینگ دارد.

7d1c28ded301147eaa6b35baa5af6285

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد تیلور هیل ابروهای پر و پهن او است که چهره او را کودکانه‌تر کرده و زیبایی بیشتری را در صورت او ایجاد کرده است. چشم‌های درشت و کشیده او نیز زیبایی چهره‌اش را دوچندان کرده است. به طور کلی هیل علاقه زیادی به سادگی دارد و به همین دلیل انتخاب همیشگی او آرایش نود یا مات است. در واقع او از لوازم آٰرایش بسیار کمی استفاده می‌کند و سعی می‌کند چهره خود را طبیعی حفظ کند.

1526100578-trendy-st

انتخاب او برای مدل موهایش نیز معمولا ساده است. او یا موهایش را در حالت طبیعی باز می‌گذارد و یا در اغلب موارد موهای خود را در بالای سر جمع می‌کند که در هر دو حالت زیبا است.

Taylor-Hill-by-STYLEDUMONDE-Street-Style-Fashion-Photography0E2A7516

تیلور هیل از رژیم‌های غذایی خاص و ورزش یوگا لذت زیادی می‌برد. ورزش مورد علاقه او یوگا است ولی او از انجام ورزش‌های روزانه زیاد لذت نمی‌برد. تیلور به ورزش‌های دیگری چون کراس فیت و ژیمناستیک نیز علاقه دارد و در وقت‌های آزاد خود کتاب می‌خواند یا به موسیقی گوش می‌کند.

تیلور هیل

دینو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
6
20
علی برکت الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
17
14
این کجاش معصوم هست
پاسخ ها
خودمانی
| |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
قیافه اش
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
1
بدون آرايش معصومه
مبین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
همش دروغه
میلر دیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
یه شوهر با قیافه معصوم و گوگولی مگول نمی خواد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار