خواهر ناشناخته ی دو مدل معروف دنیا
کد خبر: ۱۸۲۷۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 21    -    ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
خواهر سوم آلانا حدید خواهر جیجی و بلا حدید از پدرشان محمد حدید است که در دنیای مد بسیار محبوب است. وی خاطرنشان کرد: دو خواهرش همیشه در دنیای مد و فشن همیشه از او مشاوره زیادی می‌گیرند و یک خواهر چهارم نیز به نام ماریل دارند. کاربران رسانه‌های اجتماعی عکس‌های خواهر سوم و بزرگتر مدل‌ها بلا و جیجی حدید را به اشتراک گذاشتند و..

خواهر دو مدل معروف دنیا را بیشتر بشناسیم

خواهر دو مدل معروف دنیا را بیشتر بشناسیماختصاصی «تابناک با تو»؛  کاربران رسانه‌های اجتماعی عکس‌های خواهر سوم و بزرگتر مدل‌ها بلا و جیجی حدید را به اشتراک گذاشتند و برخی گفتند که او زیبایی دو خواهرش را ندارد، گرچه به دلیل داشتن سلیقه زیبا در دنیای مد مشهور است.

خواهر سوم آلانا حدید خواهر جیجی و بلا حدید از پدرشان محمد حدید است که در دنیای مد بسیار محبوب است. وی خاطرنشان کرد: دو خواهرش همیشه در دنیای مد و فشن همیشه از او مشاوره زیادی می‌گیرند و یک خواهر چهارم نیز به نام ماریل دارند.

خواهر دو مدل معروف دنیا را بیشتر بشناسیم

آلانا و ماریل دو دختر محمد حدید از همسر اولش مری باتلر هستند که در سال ۱۹۹۲ از او جدا شدند. در سال ۱۹۹۴ او با مدل آلمانی یولاندا آشنا شد که حاصل ازدواج آنها جیجی، بلا و انور بودند. ماریل بزرگترین دختر محمد حدید است و ۳۸ ساله است. او مادر دو فرزند است و تا حدودی از طراحی و مد فاصله دارد، اما او عاشق مد است زیرا تولید مجموعه‌ای از عینک آفتابی خود به نام Hadid Eyewear راه انداخت و شاید ماریل بیشتر شبیه خواهرش جیجی باشد.

خواهر دو مدل معروف دنیا را بیشتر بشناسیم

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
7
بیاد ایران جراح های پلاستیک وطنی ازش پلنگ میسازن جوری که خودش هم باورش نشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
اتفاقا شناخته شده هستند دختر اول پدر مدل ها از ازدواج اولشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار