مشهورترین مدل رنگین‌پوست جهان
کد خبر: ۱۸۲۵۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 19    -    ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
در این روزها که رنگین پوستان تیتر یک دنیا هستند
نائومی کمبل اولین سوپر مدل زن رنگین‌پوست است که در صنعت مدلینگ بر روی جلد مجله‌های مهمی چون Vogue فرانسه و Time ظاهرا شده است. نائومی کمبل در 22 مه 1970 در لندن متولد شد و اکنون سن 50 سالگی به سر می‌برد. او فعالیت حرفه‌ای خود را در 15 سالگی آغاز کرد و اکنون در سن 50 سالگی یکی باتجربه‌ترین سوپرمدل‌های جهان شناخته می‌شود.

مشهورترین مدل رنگین‌پوست جهان«تابناک باتو» نائومی کمبل اولین سوپر مدل زن رنگین‌پوست است که در صنعت مدلینگ بر روی جلد مجله‌های مهمی چون Vogue فرانسه و Time ظاهرا شده است. نائومی کمبل در 22 مه 1970 در لندن متولد شد و اکنون سن 50 سالگی به سر می‌برد. او فعالیت حرفه‌ای خود را در 15 سالگی آغاز کرد و اکنون در سن 50 سالگی یکی باتجربه‌ترین سوپرمدل‌های جهان شناخته می‌شود. نائومی در این سن مانند دختران 25 ساله است و هیچ اثری از پیری و کهولت سن در چهره او دیده نمی‌شود و در این سن از جذابیت او کاسته نشده است.

مشهورترین مدل رنگین‌پوست جهان

نائومی کمبل علاوه بر فعالیت حرفه‌ای در زمینه مدلینگ، در سریال‌های تلویزیون و فیلم‌ها نیز حضور داشته است. او در مدرسه هنر و در آکادمی هنرهای نمایشی تحصیل کرد. در نهایت فعالیت‌های حرفه‌ای او از 15 سالگی آغاز شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت. نائومی یکی از مشهورترین سوپرمدل‌های جهان است و اولین زن رنگین‌پوستی است که در زمینه مدلینگ در مجلات مختلف بریتانیایی بوده است.

مشهورترین مدل رنگین‌پوست جهان

​بازیگری و خوانندگی نائومی

به گزارش وبسایت دینو، نائومی یکی از مدل‌هایی بود که با سرعت بالایی مراحل موفقیت را طی کرد و به سرعت با برندهای مطرحی چون رالف لارن همکاری کرد. او پس از اینکه به شهرت رسید فعالیت بازیگری و موسیقی خود را آغاز کرد و به موفقیت‌هایی خوبی دست یافت. حرفه موسیقی او در سال 1994 با آهنگ Love and Tears به اوج خود رسید و آلبوم Baby Woman او بیش از یک میلیون فروش داشت. از سوی دیگر فعالیت بازیگری او نیز موفقیت‌آمیز بود و سریال تلویزیونی Empire از شبکه Fox با استقبال خوبی مواجه شده بود. کمبل در سال 1994 به نویسندگی پرداخت و رمان قو را منتشر کرد. دو سال بعد نیز کتابی از عکس‌های حرفه‌ای خود در دوران کاری‌اش منتشر کرد.

مشهورترین مدل رنگین‌پوست جهان

یک تاجر بلندپرواز

کمبل، یک تاجر بلندپرواز است که در سال 1999 مجموعه‌ای از عطرهای خود را برای زنان ارائه کرد و کمپانی سبک زندگی و برنامه ریزی رویداد NC Connect را در سال 2002 راه‌اندازی کرد. اما به طور کلی اکنون فعالیت گسترده او در زمینه مد و فشن بوده و با برندهای برتر مد جهان فعالیت داشته است که می‌توان به برندهایی چون لویی ویتون، ورساچه، دولچه و گابانا و دیگر برندهای مطرح مد اشاره کرد.

مشهورترین مدل رنگین‌پوست جهان
نائومی کمبل که اکنون در سن پنجاه سالگی به سر می‌برد، همچنان یکی از جذاب‌ترین سوپرمدل‌های جهان است و یکی از مهره‌های اصلی مد و فشن محسوب می‌شود. در واقع افزایش سن تاثیری در فعالیت او نداشته و مانع پیشرفت او نشده بلکه شاهد افزایش پیشرفت و تجربه بیشتر او در عرصه فعالیتش بوده‌ایم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
12
18
تيتري كه زديد واقعا شرم آوره!!
يعني چي رنگين پوست؟؟
فقط ادعاي مسلماني داريم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خودت روبه یه روانپزشک نشون بده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
8
4
چقدر خوب می شد اگر حجاب داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
2
3
خیلی مفید و آموزنده و تاثیرگذار بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار