بخشش قاتل پای چوبه دار قصاص
کد خبر: ۱۸۲۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 18    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
رئیس دادگستری کل استان اردبیل گفت: به همت و تلاش مسؤولان ذیربط در واحد مصالحه اجرای احکام و مددکاران زندان، اولیای دم مقتول در پای چوبه دار، بدون هیچ درخواستی از حق مسلم خود گذشتند و قاتل را بخشیدند.

ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت و تلاش مسؤولان ذیربط در واحد مصالحه اجرای احکام و مددکاران زندان، اولیای دم مقتول در پای چوبه دار، در ایام شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق(ع) و به احترام آن امام همام و بدون هیچ درخواستی از حق مسلم خود گذشتند و قاتل را بخشیدند.

وی افزود: در تمامی پرونده‌های مربوطه که شواهد و مدارک دال بر آن دارد که قتل انجام شده هیجانی و بدون برنامه‌ریزی بوده و منجر به اجرای حکم قصاص می‌شود همه مسؤولان و پرسنل تشکیلات قضایی استان تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شاکی به کار می‌بندند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: این کار در راستای عمل به کلام الهی بوده که می‌فرماید؛ «هر‌ کس جان انسانی را نجات دهد، همانا جان کلیه انسان‌ها را نجات داده است» و از همین رو همه تلاش می‌کنند تا با این عمل جان یک هموطن مسلمان را نجات دهند.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
قدیما میگفتندگذشت از بزرگان است و خون را با خون نمی شورند و این نقل قول انشا الله همچنان ادامه داشته باشدو خوب با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) برار بود که این هم از الطاف خاص ائمه اطهار میباشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار