زمان آزمون‌های دانشگاه علم و صنعت اعلام شد
کد خبر: ۱۸۲۴۰۵
تاریخ انتشار: 2020 June 17    -    ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مدیر امور آموزش دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: کلاس های آموزشی دانشجویان این دانشگاه از ۲۹ شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود.

مدیر امور آموزش دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: کلاس های آموزشی دانشجویان این دانشگاه از ۲۹ شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود.

دکتر سیادت موسوی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بازه اول برای اجرای فشرده دروس عملی که نیاز به حضور دانشجو دارد، از روز یکشنبه ۱۵ تیرماه آغاز می شود و این دوره روز شنبه ۲۸ تیرماه پایان می‌ پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بازه دوم برای اجرای فشرده دروس عملی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت که نیاز به حضور دانشجو دارد نیز از روز شنبه یک شهریورماه آغاز خواهد شد و تا چهارشنبه ۱۹ شهریورماه ادامه دارد.

موسوی همچنین افزود: تاریخ تایید نهایی نمرات مقطع کارشناسی برای دروس نظری ۱۵ مرداد، زمان تایید نهایی نمرات مقاطع تحصیلات تکمیلی برای دروس نظری ۳۰ مرداد و تاریخ تایید نهایی نمرات دروس عملی در کلیه مقاطع، ۲۰ شهریور است.

مدیر امور آموزش دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: انتخاب واحد ترم تابستانه دانشجویان این دانشگاه از ۳۰ خرداد شروع می شود و این مهلت اول مرداد به اتمام می‌رسد و شروع کلاس‌های ترم تابستان نیز از ۴ مرداد آغاز تا ۵ شهریور ادامه دارد.

وی اظهار کرد: امتحانات ترم تابستان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت نیز از ۱۰ تا ۱۵ شهریور و زمان تایید نمرات ترم تابستان، ۲۲ شهریورماه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، موسوی در پایان در خصوص زمان انتخاب واحد نیم سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ گفت: انتخاب واحد نیم‌سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه و تاریخ شروع کلاس‌ها در نیم‌سال اول نیز از ۲۹ شهریورماه خواهد بود.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار