نحوه بازگشایی تالار‌های پذیرایی اعلام شد
کد خبر: ۱۸۲۳۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 16    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس گفـت: بناست تالار‌های پذیرایی به صورت پلکانی در مناطق سفید بازگشایی شوند.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس گفـت: بناست تالار‌های پذیرایی به صورت پلکانی در مناطق سفید بازگشایی شوند.

خسرو ابراهیمی نیا با اشاره به آغاز فعالیت تالارهای پذیرایی و مجالس، گفت: با توجه به آخرین جلسه ای که در ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد و هماهنگی هایی که در وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است، مشخص شد تا تالارهای پذیرایی به صورت پلکانی در مناطق سفید بازگشایی شوند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه قرار است تمام تالارها به مرور زمان بازگشایی شوند، گفت: بازگشایی پلکانی تالارهای پذیرایی در مناطق سفید آن هم با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس تشریح کرد: در حال حاضر مقداری فعالیت مشاغل پرخطر و کم خطر زیر سوال است. هر فعالیت کم خطر اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، قطعا پر خطر خواهد شد، همچنین مشاغل پر خطر اگر پروتکل های بهداشتی را در چهارچوب تعیین شده، رعایت کنند می تواند کم خطر شود و به فعالیت خود ادامه دهد.

ابراهیمی نیا تصریح کرد: هم اکنون حدود پنج ماه است که تالارهای پذیرایی تعطیل هستند که این رویه باعث ورشکستگی بسیاری از واحدها و بیکاری بسیاری از افراد شده است چرا که کارگران زیادی در تالارها مشغول بودند که اکنون بیکار شدند و خسارت زیادی دیده اند.

این مقام مسئول بیان کرد: بحث رعایت پروتکل های بهداشتی در عدم بازگشایی تالارهای پذیرایی مطرح است که باید این را گفت در حال حاضر افراد مراسم های خود را در خانه می گیرند که این روند بیشتر باعث گسترش شیوع کرونا می شودT در این مکان ها پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود و بیشتر این ویروس گسترش می یابد در حالی که تالارهای پذیرایی اجبار به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستند.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس با تاکید بر اینکه تعطیلی تالارهای پذیرایی باعث خسارت زیادی شده است، بیان کرد: تالارهای پذیرایی باید به مرور زمان آن هم در مناطق سفید بازگشایی شوند تا از این حالت وخیم خارج شوند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
0
1
اگر ستادمقابله باکرون از آمارهای ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا درز نمیگرفت و آمارواقعی را اعلام میکرد اونوقت همه میفهمیدند که با جمع شدن در یک مراسم عروسی چه بصورت زیرپله و یا چه در تالارپذیرایی ، همزمان برای برپایی مراسم عزا به فکر باشند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
1
الان کرج وتهران در منطقه زرد هستند ولی بیشتر تالارها فعالیت دارند یعنی کنترل تالار ها اینقدر سخت هست ....زیر زمین که نیستند ..از دوحال خارج نیست یا غیر قانونی فعالیت دارند یا شیتیل میدهند وشما ندید میگیرید ...در ضمن اینها از قبل از عید دو سوم هزینه مراسم را دریافت کرده اند وبا توجه به اینکه حدود پنج ماه است پول مردم نزد اینهاست پس ضرری نکرده اند از همان پول حقوقکارگر را میتوانستند بدهند وهزینه اب وبرق وگاز هم که نداشته اند ....ورشکستگی اینها دروغی بیش نیست .....جان عزیزانتون تا بعد از ماه محرم وصفر سالنها را بسته نگه دارید وباعث قتل مردم نشوید چون بعضی نادانی کرده میخواهند عروسی بگیرند و بستگان نزدیک مثل خواهر وبرادر که نمیخواهند مبتلا به این ویروس شوند تمایلی به حضور در مجلس ندارند ولی از طرفی به خاطر نزدیکی با خانواده نمیتوانند حضور نداشته باشند واین یک معظل است ودر اینده شاید باعث کدورت بین خانواده ها شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
1
خون مردم رو تو شیشه میکردید با اون قیمتها... حالا باید بکشید...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار