بلایی که ازدواج اینترنتی سر جوان اندونزیایی آورد +عکس
کد خبر: ۱۸۲۲۶۶
تاریخ انتشار: 2020 June 15    -    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مرد جوان اندونزیایی دو روز بعد از عروسی که از اینترنت انتخاب کرده بود، طلاق گرفت.

جای انتخاب سنتی جوانان در ازدواج را سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب گرفته‌اند و بن‌بست، سرانجام اغلب این انتخاب‌های مجازی است و جوانان بی‌شماری هستند که این قبیل انتخاب‌ها را برای برگزیدن همسر خود انتخاب می‌کنند.
بدون تردید ازدواج‌های اینترنتی پیامد‌ها و عواقب بسیاری را به دنبال دارد و بر اساس آنچه که تجربه جوانانی که به این سبک راهی خانه بخت شده‌اند به اثبات رسانده، نتیجه خوب و مناسبی دربرندارد و در بسیاری از موارد منجر به طلاق و جدایی می‌شود.

بلایی که ازدواج اینترنتی سر جوان اندونزیایی آورد +عکس

 

البته اینگونه ازدواج‌ها اغلب موقعیتی سوء برای انجام انواع کلاهبرداری‌ها، مزاحمت‌ها و هتک حرمت‌ها را به همراه دارد.
در این گزارش از یکی از قربانیان ازدواج اینترنتی خبر می‌دهد. یک ساکن اندونزیایی که قصد ندارد هویت خود را فاش کند و تنها نام او «مو» گفته شده، چندی پیش با دختری به نام «میتا» در اینترنت آشنا شد و خیلی سریع قرار ملاقات گذاشتند و همه چیز خیلی عالی پیش می‌رفت طوریکه جوان عاشق و شیفته رفتار و اخلاق دختر شد تا جایی که به او پیشنهاد ازدواج داد.

مراسم ازدواج این دو صورت گرفت، اما دو روز بعد به طلاق ختم شد. علت این طلاق کلاهبردار بودن عروس اعلام شد. زیرا داماد متوجه شد که با یک مرد ۲۵ ساله ازدواج کرده است و نه با یه خانم. او یک کلاهبردار بود که قبل از عروسی ۱۴۰۰ دلار از داماد هدیه گرفته و اینکار را با افراد دیگری هم انجام داده، اما فرار کرده بود، اما اینبار نتوانست قسر در برود و گیر افتاد و به اتهام کلاهبرداری دستگیر شد.

بلایی که ازدواج اینترنتی سر جوان اندونزیایی آورد +عکس
هر چند داماد سریع این موضوع را فهمید، اما مسلما برای یک عمر از لحاظ روحی آسیب دیده است.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار