انفجار خونین در محله فلاح تهران +عکس
کد خبر: ۱۸۲۰۹۷
تاریخ انتشار: 2020 June 13    -    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
نشت گاز شهری، انفجار منزل مسکونی و مصدومیت یک شهروند را در محله فلاح در پی داشت.

در پی شنیده شدن صدای انفجار مهیب از یک منزل مسکونی و تماس همسایگان با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 13:25 امروز بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه 28 را به محله فلاح، خیابان ورزدار، خیابان قدرتی روانه کرد.

داود قلیزاده معاون منطقه چهارعملیات که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: یک واحد مسکونی به مساحت 60 متر مربع در طبقه اول ساختمان چهار طبقه، بر اثر نشت گاز شهری از پکیج به یکباره با صدای شدیدی دچار انفجار شده و یک بانوی 60 ساله که به تنهایی در این ساختمان زندگی می کرد بر اثر این انفجار از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی شده بود.

وی افزود: آتش نشانان با حضور در محل، با قطع گاز و برق ساختمان وارد واحد مسکونی شدند و پس از ایمن سازی این مکان تا رسیدن عوامل اورژانس در محل، اقدامات اولیه ی درمانی را برای مصدوم انجام دادند.

وی افزود: پس از حضور عوامل اورژانس و تحویل مصدوم به آنان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به دیگر ساکنان، ماموریت خود را پایان دادند.
علت وقوع حادثه

معاون منطقه 4 عملیات خاطرنشان کرد: شهروندان محترم حتما باید توجه داشته باشند که شیلنگ ها و بست های وسایل گازسوز به مرور براثر تابش آفتاب و سرما و گرما دچار پوسیدگی شده و گاز از قسمت ترک ها و درزهای ایجاد شده به بیرون نشت پیدا می کنند که در صورت رسیدن گاز به یک منبع آتش و یا جرقه، محل دچار انفجار و یا آتش سوزی می شود که گاهی اوقات این حوادث موجب به بار آمدن صدمات جانی و خسارات مالی فراوان می شود

رکنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار