فوت یک کودک در حین جراحی دست در آبادان+عکس
کد خبر: ۱۸۲۰۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 13    -    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
یک کودک پسر امروز حین عمل جراحی تاندون دست در مرکز جراحی مادر آبادان، پس از اعزام به بیمارستان حضرت ولیعصر《عج》خرمشهر، جان خود را از دست داد.

یک کودک پسر امروز حین عمل جراحی تاندون دست در مرکز جراحی مادر آبادان، پس از اعزام به بیمارستان حضرت ولیعصر《عج》خرمشهر، جان خود را از دست داد.

فوت یک کودک در حین جراحی دست در آبادان

در پی فوت این کودک ۴ ساله اروندکناری که به دنبال انجام عمل جراحی تاندون دست در مرکز خصوصی جراحی محدود مادر آبادان و سپس انتقال به بیمارستان حضرت ولیعصر《عج》خرمشهر صورت گرفت، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر نمود:

متأسفانه این اتفاق بامداد امروز جمعه ۲۳ خردادماه در بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر به وقوع پیوست.

معاونت درمان این دانشکده به‌محض اطلاع از موضوع در همان دقایق اولیه تیم بازرسی ویژه رسیدگی به ماجرای فوت این کودک تشکیل شد و هم‌اکنون در حال بررسی جزئیات دقیق این پرونده پزشکی می‌باشند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز ضمن تسلیت به خانواده کودک متوفی و ابراز تأسف از این حادثه تلخ، عنوان کرده است که شخصاً مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده خواهد گرفت و در اسرع وقت تمام گزارشات را به مراجع ذیصلاح ارائه می‌نماید تا از طریق سازمان نظام پزشکی و پزشکی قانونی با عاملین بروز این حادثه در هر جایگاه و منصبی برخورد قانونی صورت پذیرد.

ایلنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
8
نگران نباشید. این یک اتفاق کاملاً عادی در صنعت پزشکی کشوره. قبل از عمل محکم کاری می کنند و همه جوره از طرف و خانواده اش امضا می گیرن که هیچ مسئولیتی متوجه تیم پزشکی نیست. ضمناً همه تیمه پزشکی هم بیمه مسئولیت دارند. پس نهایتاً اگر محکوم هم بشن، بیمه خسارت دیه رو میده و تیم پزشکی دوباره برمی گرده سرکار قبلش. به همین سادگی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
11
امان از پزشکان سهمیه ای و حیف اون استعداد های پزشکی که الان راننده استپ هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
1
طرف با رتبه هشتاد هزار رشته های پزشکی و دندان پزشکی و دارو سازی قبول میشه با سهمیه. بعد بچه های با استعداد که حقشونه، قبول نمیشن. خطاهای پزشکی بیشتر هم خواهد شد با این بیسوادها.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار