قیمت پلی‌استیشن ۵ در سایت آمازون فاش شد
کد خبر: ۱۸۱۹۷۶
تاریخ انتشار: 2020 June 12    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
در حالی که سونی قرار است به زودی در یک رویداد آنلاین از کنسول PlayStation رونمایی کند، قیمت پلی استیشن ۵ به صورتی تصادفی در سایت آمازون فاش شد.

در حالی که سونی قرار است به زودی در یک رویداد آنلاین از کنسول PlayStation رونمایی کند، قیمت پلی استیشن ۵ به صورتی تصادفی در سایت آمازون فاش شد.

قیمت پلی استیشن ۵ هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و نمی‌دانیم که این کنسول قدرتمند دارای چه قیمتی خواهد بود اما یک اشتباه در سایت آمازون، قیمت آن را آشکار ساخته است.

قیمت پلی‌استیشن ۵ در سایت آمازون فاش شد

این کنسول اخیرا در سایت آمازون انگلستان، با قیمت ۵۹۹.۹۹ پوند (۷۶۰ دلار / ۶۷۰ یورو) برای پیش فروش قرار گرفت و با اینکه این نوع قیمت‌ها برای دستگاه‌های آتی به صورت موقت اعلام می‌شوند اما این قیمت گذاری، به شکلی خاص انجام شده و به نظر نمی‌رسد که تصادفی باشد.

این قیمت سریعا از روی سایت حذف شد اما بعضی از خریداران در همان مدت زمان کوتاه آن را مشاهده کرده و از آن عکس گرفتند. حتی یک نفر موفق شد این کنسول را سفارش دهد! همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این نسخه از پلی استیشن ۵ دارای هارد ۲ ترابایت است.

نکته عجیب‌تر این است که نسخه یک ترابایت هم دارای قیمت مشابه‌ای در این سایت بود که چنین چیزی منطقی به نظر نمی‌رسد. تصور ما این است که آمازون هر دو مدل را اشتباها با یک قیمت مشابه اعلام کرده است.

همه این‌ها در حالی است که سونی تا پیش از این به صورت رسمی اعلام کرده بود که این کنسول با یک حافظه اس اس دی ۸۲۵ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود اما این احتمال وجود دارد که آن‌ها به مقدار حافظه قابل دسترسی اشاره کرده باشند.

علاوه بر این‌ها، سایت آمازون اخیرا بازی‌های PlayStation 5 را با قیمت ۶۹.۹۹ پوند (۹۰ دلار / ۸۰ یورو) برای فروش قرار داده است که این قیمت گذاری‌ها نیز موقتی است اما اخیرا شایعاتی پیرامون افزایش قیمت عناوین این کنسول به دلیل هزینه بالای ساخت، شنیده شده است.

تا اینجا تحلیلگران صنعت بازی بر این باورند که قیمت پلی استیشن ۵ چیزی حدود ۴۹۹ دلار خواهد بود. سونی کنسول پلی استیشن ۳ را نیز با همین قیمت وارد بازار کرد و در آن زمان، این قیمت گذاری باعث افت فروش آن‌ها شد و در نهایت مجبور شدند که قیمت کنسول را کاهش دهند. آن‌ها اگر بخواهند قیمت کنسول نسل جدید خود را بالاتر از ۵۰۰ دلار ببرند، قطعا ریسک بزرگی کرده‌اند؛ خصوصا اگر قیمت ایکس باکس سری ایکس، پایین‌تر از آن باشد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار