خودکشی مدیر شرکت فیلمسازی از طبقه هجدهم +تصاویر
کد خبر: ۱۸۱۹۴۷
تاریخ انتشار: 2020 June 11    -    ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
«هوانگ وی» جانشین «بونا فیلم» شرکت فیلمسازی بزرگ چینی خود را از پنجره طبقه هجدهم ساختمان به پایین پرتاب کرد. هنوز جزئیاتی از انگیزه خودکشی وی منتشر نشده است.

به نقل از هالیوود ریپورتر، شرکت «بونافیلم» بیانیه‌ای در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد مبنی بر اینکه «هوانگ وی» جانشین ۵۲ ساله این شرکت که بر بخش سینمایی نظارت می‌کرد، درگذشته است، اما از ذکر جزئیات خودداری کرد.

«هوانگ وی» جانشین «بونا فیلم» شرکت فیلمسازی بزرگ چینی خود را از پنجره طبقه هجدهم ساختمان به پایین پرتاب کرد. هنوز جزئیاتی از انگیزه خودکشی وی منتشر نشده است.

با انتشار خبر خودکشی «هوانگ وی» مدیر اجرایی تاثیرگذار گروه فیلمسازی «بونافیلم»، موجی از غم و اندوه سراسر صنعت فیلمسازی چین را دربر گرفت. بنابر خبر‌ها «هوانگ وی» خود را از پنجره طبقه هجدهم دفتر مرکزی شرکت بونافیلم در شهر پکن به پایین پرتاب کرده است.

منابع نزدیک به بونافیلم گزارش داده‌اند که اعتقاد بر این است که او اوایل صبح روز چهارشنبه از پنجره به بیرون پریده است. ساختمان مرکزی بونافیلم در مرکز یو سنتر که ساختمانی با کاربرد ترکیبی تجاری است، در قلب منطقه «چائویانگ» پکن واقع شده است.

بونا جزء رده‌های برتر شرکت‌های فیلم و رسانه در چین است. این شرکت سه فیلم از ۱۰ فیلم پرفروش چین در سال ۲۰۱۹ را تولید کرده است، از جمله «کاپیتان» با فروش ۴۱۰ میلیون دلاری و «شجاع‌ترین» با فروش ۲۳۷ میلیون دلار.

این شرکت همچنین شریک مالی و سرمایه‌گذاری فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته «کوئنتین تارانتینو» بود.

هوانگ در سال ۲۰۰۹ از شرکت سینما‌های زنجیره‌ای «استلار سینما» به «بونافیلم» پیوست. او در رشد سالن‌های سینمایی شرکت تاثیر بسزایی داشت. بونافیلم در حال حاضر ۸۰ سالن سینما در چین دارد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار