«محمدرضا داوودنژاد» زیر تیغ جراحی رفت
کد خبر: ۱۸۱۸۳۹
تاریخ انتشار: 2020 June 10    -    ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
کارگردان فیلم «مرهم» گفت: محمدرضا داوودنژاد همچنان در بیمارستان بستری است و هنوز زمانی برای ترخیص وی به ما اعلام نشده وی از لحاظ روحی شرایط خوبی دارد، اما همچنان در ناحیه زانو به دلیل جراحی احساس درد می‌کند.

علیرضا داوودنژاد پیرامون آخرین وضعیت جسمانی «محمدرضا داوودنژاد» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: به تازگی عمل جراحی روی زانوی یکی از پا‌های برادرم محمدرضا داوود نژاد صورت گرفت که با موفقیت به انجام رسیده و وی بعد از گذراندن مراحل اولیه و بیهوشی هم اکنون در قسمت بخش بیمارستان بستری است.

وی درباره دلیل عمل جراحی محمدرضا داوودنژاد افزود: برادرم سال‌ها مشکلات زانو داشت و به همین دلیل درد زیادی را تحمل می‌کرد و در حرکت مشکل داشت، در این عمل جراحی زانوی یکی از پا‌های وی جراحی شد و پروتز زانو در پای وی کار گذاشته شد.

کارگردان فیلم «مرهم» پیرامون زمان ترخیص برادرش اذعان کرد: وی همچنان در بیمارستان بستری است و هنوز زمانی برای ترخیص وی به ما اعلام نشده، محمدرضا از لحاظ روحی شرایط خوبی دارد، اما همچنان در ناحیه زانو به دلیل جراحی احساس درد می‌کند.

وی با اشاره انجام دوباره عمل جراحی بر روی برادر خود خاطرنشان کرد: مشکل زانو در هر دو پای برادرم وجود دارد و به همین دلیل عمل جراحی تازه‌ای روی پای دیگر وی انجام خواهد پذیرفت، منتها در عمل جراحی پا معمولا هر دو پا را با هم جراحی نمی‌کنند، به همین واسطه بعد از ترخیص و سه ماه استراحت، بار دیگر محمدرضا مورد عمل جراحی زانو قرار خواهد گرفت.

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار