صحنه هولناک در پشت بام برج ۱۱ طبقه+عکس
کد خبر: ۱۸۱۷۵۳
تاریخ انتشار: 2020 June 09    -    ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
ویدئوی بازی چند کودک روی سقف یک برج ۱۱ طبقه در چین به ویدئویی خبرساز تبدیل شده است.

یکی از خطراتی که همیشه کودکان را تهدید می‌کند سهل انگاری در مراقبت و تنها رهاکردن آن‌ها است. در چنین مواردی ممکن است آن‌ها بخاطر نداشتن قدرت تشخیص عمل خطرناک از غیرخطرناک، دست به کار‌های خطراتی بزنند که حتی تصور آن وحشتناک اس، مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از شهر‌های چین رخ داد.

صحنه هولناک در پشت بام برج ۱۱ طبقه! +عکس

در این حادثه سهل انگاری مدیر ساختمان یک برج ۱۱ طبقه در شهر «یونگ نینگ» واقع در استان نینگژیا در قفل کردن درب ورودی پشت بام چیزی نمانده بود یک تراژدی رقم بزند. چند کودک بازیگوش پس از بازکردن درب که قفل نشده بود خود را به سقف برج رسانده و روی آن مشغول بازی شدند. در ویدئویی که یکی از همسایگان با تلفن همراه خود تهیه کرده این کودکان را در حال دویدن روی سقف برج نشان می‌دهد. در این ویدئو دو دختر کم سن و سال در حال راه رفتن در لبه سقف برج دیده می‌شوند.

خوشبختانه با هوشیاری همسایگان این کودکان به داخل برخ منتقل و از بروز حادثه‌ای تلخ جلوگیری شد. پس از بررسی‌های صورت گرفته صاحب برج به خبرنگاران گفت که درب ورودی پشت بام برج پس از بازرسی ایمنی آتش نشانی باز گذاشته شده بوده است. او که هویتش مشخص نشده اضافه کرد به زودی به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی اقدام به نصب نرده‌های فلزی نیز در پشت بام برج خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار