دلیل کمک مالی بسکتبالیست معروف برای مبارزه با نژادپرستی
کد خبر: ۱۸۱۶۶۶
تاریخ انتشار: 2020 June 09    -    ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کشته شدن جرج فلوید جدیدترین انقلاب جهانی در زمینه اخلاق علیه نژادپرستی کور و کشنده در سراسر ایالات متحده آمریکا بود و تظاهرات بسیاری را در جهت برابری نژادی در همه شهرهای دنیا از اروپا تا مکزیک به راه انداخت. بنا به گزارش رسانه‌های آمریکایی و جهانی اسطوره بسکتبال آقای مایکل جردن برای مبارزه با نژادپرستی علیه سیاهان بزرگترین کمک مالی سال ۲۰۲۰ میلادی به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار را انجام داده است.

بیشترین کمک مالی ضدنژادپرستی از سوی کدام چهره بود؟

بیشترین کمک مالی ضدنژادپرستی از سوی کدام چهره بود؟۸اختصاصی«تابناک با تو»؛ کشته شدن جرج فلوید جدیدترین انقلاب جهانی در زمینه اخلاق علیه نژادپرستی کور و کشنده در سراسر ایالات متحده آمریکا بود و تظاهرات بسیاری را در جهت برابری نژادی در همه شهرهای دنیا از اروپا تا مکزیک به راه انداخت. بنا به گزارش رسانه‌های آمریکایی و جهانی اسطوره بسکتبال آقای مایکل جردن برای مبارزه با نژادپرستی علیه سیاهان بزرگترین کمک مالی سال ۲۰۲۰ میلادی به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار را انجام داده است.

مایکل جردن به طور رسمی وعده داد که این کمک مالی را به انجمنها و گروه‌های مختلف در زمینه تحقق مساوات نژادی و عدالت اجتماعی و افزایش فرصت برای فقرا به منظور دست‌یابی به آموزش، اختصاص خواهد داد.

این بازیکن سابق بسکتبال تأکید کرد که او و برند تجاری‌اش به نام (جردن برند)، این میزان هزینه را در طول ده سال خواهند پرداخت. این میزان از پول برای مبارزه با نژادپرستی ریشه‌دار به کار گرفته خواهد شد تا به همه نشان دهد زندگی سیاهان مهم است.

در بیانیه جردن آمده است: ما از تعهد مشترک مایکل جردن و جردن برند برای اهدا ۱۰۰ میلیون دلار در طی ده سال آینده خبر می‌دهیم. ما باید به نیروهای جامعه، دولت و رهبران مدنی بپیوندیم تا تأثیر قابل توجه و ماندگاری در کنار هم داشته باشیم. وی افزود: هنوز هم کارهای زیادی باید انجام بدهیم تا تأثیر واقعی بر جامعه سیاه بگذارد. ما با خوشحالی مسئولیت را به عهده می گیریم.

هفته گذشته جردن درباره مرگ فلوید گفت که او شدت ناراحتی و خشم همه را می‌بیند. وی افزود: درد، عصبانیت و ناامیدی همه را می‌بینم و احساس می کنم. من از کسانی پشتیبانی می‌کنم که از نژادپرستی ذاتی و خشونت نسبت به مردم سیاه در کشور ما انتقاد می‌کنند. و در پایان افزود: صبرمان لبریز شده‌است.

این صحبت‌ها پس از خروج بی‌شمار مردم در شهرهای آمریکا و برخی کشورهای دیگر در اعتراض به کشته شدن جرج فلوید به دست جرج فلوید عنوان شد.

گفتنی‌است پس از این ماجرا سیل کمک‌و همدلی سلبریتی‌های هالیوودی برای جرج فلوید به راه افتاد و آنجلینا جولی هم ۲۰۰ هزار دلار کمک مالی به انجمن‌های ضد نژادپرستی بخشید و پیش بینی می‌شود این کمک‌ها در روزهای آینده از جانب سلبریتی‌های بیشتری ارائه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار