سمند از وسط نصف شد/راننده زن فوت کرد +عکس
کد خبر: ۱۸۱۵۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 08    -    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق حاشیه بوستان ولایت یک نفر را به کام مرگ کشاند.

شاهدان در ساعت ۰۸:۵۸ دقیقه صبح دیروز وقوع یک مورد حادثه شدید رانندگی را به سامانه 125 اطلاع دادند که بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 96 و گروه امداد و نجات 6 به محل حادثه واقع در شمال به جنوب بزرگراه یارجانی، جنب بوستان ولایت رهسپار شدند.

علت حادثه نامعلوم است

داوود بختیاری رئیس ایستگاه ۹۶ آتش نشانی تهران گفت: یک دستگاه خودرو سواری سمند در مسیرشمال به جنوب بزرگراه یارجانی در حوالی بوستان ولایت درحال حرکت بود که به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی با تیر برق حاشیه بزرگراه در مقابل بوستان ولایت برخورد کرد.

وی افزود: شدت تصادف به حدی بود که به خودرو سمند خسارت شدید وارد شد و همچنین راننده در داخل خودرو مجروح و محبوس شد.
راننده یک زن ۳۷ ساله است

این رئیس ایستگاه آتش نشانی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به قطع جریان برق خودرو کرده و با استفاده از ابزار مخصوص نجات، شخص محبوس شده را که یک زن ۳۷ ساله بود از داخل خودرو به بیرون منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

وی ادامه داد: تیم پزشکی اورژانس پس از انجام معاینات اولیه اعلام کرد که متاسفانه راننده زن بر اثر شدت صدمات وارده در این حادثه جان خود را از دست داده است.

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
1
فرهنگ رانندگی در ایران بسیار پایین است و اغلب بانوان برای نشان دادن اقتدار و توانایی و به خیال خود گرفتن حقشان از مردان بسیار خطرناک و بی احتیاط رانندگی می کنند.
رانندگی آقایان نیز تعریفی ندارد. مشکل از عدم گذشت و نبود آرامش و کمبود فرهنگ رانندگیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار