فهرست برندگان محصولات ایران خودرو منتشر شد
کد خبر: ۱۸۱۴۶۷
تاریخ انتشار: 2020 June 06    -    ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
گروه صنعتی ایران خودرو فهرست برندگان قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو را منتشر کرد؛ این فهرست به محض کاهش بار ترافیکی سایت، در سایت اطلاع رسانی ایران خودرو بارگذاری خواهد شد.مشتریان تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه برای واریز وجه فرصت دارند.

در پی انجام فرآیند قرعه کشی ۱۵ هزار محصولات پیش فروش شده در طرح فروش فوق العاده ویژه عید سعید فطر، پایگاه اطلاع رسانی این گروه صنعتی، ضمن پوزش از هموطنان اعلام کرد: به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان به سایت ایکوپرس به نشانی ikcopress.ir بارگذاری لیست اسامی پذیرفته شدگان در قرعه کشی فروش فوق العاده امکان‌پذیر نیست. اما به محض کاهش بار ترافیکی سایت، اسامی بارگذاری خواهد شد.

مشتریان می توانند برای مشاهده اسامی برنده شدگان در قرعه کشی به لینک https://b۲n.ir/۹۲۲۵۲۴ مراجعه کنند.

مشتریان تا پایان روز دوشنبه برای واریز وجه فرصت دارند

طبق اعلام بابک رحمانی-معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو- متقاضیان می توانند برای اطلاع از نتایج قرعه کشی پس از کاشه بار ترافیکی به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند. اسامی هم زمان از طریق پیامک به پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد. برای اطمینان از اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان، مرکز تماس ایران خودرو با ۱۵ هزار پذیرفته شده تماس تلفنی برقرار خواهد کرد و نتیجه را به اطلاع آنان خواهد رساند.

وی خاطرنشان کرد:‌ فرصت مشتریان برنده شده برای واریز وجه از ساعت ۱۳ امروز(شنبه) آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه(۱۹ خردادماه) فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند. بدیهی است در صورت گذشت این زمان و عدم اقدام برای پرداخت وجه کامل، فرد دیگری که جزو پذیرفته شدگان رزروی هستند، از لیست جایگزین خواهد شد.

هشدار بسیار مهم شرکت ایران خودرو جهت واریز وجه منتخبان قرعه‌کشی

شرکت ایران خودرو، جهت پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی افراد سودجو و هرگونه کلاهبرداری و سوءاستفاده، به متقاضیانی محترمی که در سایت سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir به عنوان منتخب قرعه کشی اخیر، انتخاب شده اند، پس از حصول اطمینان از منتخب بودن در قرعه کشی اخیر از طریق دریافت پیامک از شماره ۹۸۳۰۰۰۹۶۴۴۰ متعلق به سامانه اطلاع رسانی شرکت ایران خودرو و مشاهده نتیجه قرعه کشی از سایت سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و کسب اطمینان از منتخب شدن، صرفا از طریق همین آدرس و پس از ورود از طریق نام کاربری و رمز ورود اختصاصی، اقدام به تکمیل وجه کنند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار