رونمایی از لباس‌های زیبای ژیوانشی در فضایی رمانتیک
کد خبر: ۱۸۱۴۴۳
تاریخ انتشار: 2020 June 07    -    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
در کالکشن کوتور بهار ۲۰۲۰ ژیوانشی، باغ انگلیسی به عنوان استعاره‌ای برای گزار دوران زندگی در نظر گرفته شده بود. این خاطره نوستالژیک از جستارهای کلر ویت کلیر در آرشیوهای این خانه مد و بازدیدش از باغ‌های با شکوه Sissinghurst در انگلستان شکل گرفته بود.

رونمایی از لباس‌های زیبای ژیوانشی در فضایی رمانتیک«تابناک باتو» در کالکشن کوتور بهار ۲۰۲۰ ژیوانشی، باغ انگلیسی به عنوان استعاره‌ای برای گزار دوران زندگی در نظر گرفته شده بود. این خاطره نوستالژیک از جستارهای کلر ویت کلیر در آرشیوهای این خانه مد و بازدیدش از باغ‌های با شکوه Sissinghurst در انگلستان شکل گرفته بود.

طراح از این کلکشن به عنوان نامه‌ای عاشقانه به بنیانگذار این مجموعه، Hubert Givenchy  یاد کرد. ویت کلر در این باره میگوید: من برای این کالکشن تمام آرشیوها را از ابتدا بررسی کردم. برای من تجربه بررسی پیشینه این خانه مد بسیار لذت بخش بود.

رونمایی از لباس‌های زیبای ژیوانشی در فضایی رمانتیک

تصاویر لباس‌های شبی که با گل های توری توسط ژیوانشی طراحی شده بودند روی مود برد مجموعه بهار ۲۰۲۰ سنجاق شده بود.

photo_۲۰۲۰-۰۶-۰۵_۲۱-۴۰-۱۷

گلها عنصر اصلی مورد توجه در این مجوعه بودند. مدل‌ها در حالیکه در شنل و کلاه‌هایی حلزونی به شکل گلبرگهای بزرگ پیچیده شده بودند به روی صحنه می‌آمدند.

3

یک باغ در طی روز فضای  بسیار متفاوتی نسبت به شب دارد و کالکشن بهار ژیوانشی هم این موضوع را منعکس می‌کرد.

رنگ های روز درخشان هستند در حالیکه در شب انوار منشوری نقره فام از سطوح مزین منعکس می شوند. این موضوع در پالت رنگی مجموعه به خوبی احساس می شد.گروهی از لباسها در رنگهای سرمه ای تیره، خاکستری، زغالی و … با نوارهای نقره ای مزین شده بودند.

Givenchy_SS2020_HC_Fashionela-6

پیراهن های سفید مجموعه سرتاسر پوشیده از گلهای گیپور بودند که یادآور فضای باغ در روز و گلها بود.

لباس های شب مشکی مرکبی با نوارهای نقره‌ای  یاداور تارهای عنکبوت بودند. پیراهن های توری سفید یادآور اولین مجموعه ویت کلر برای برند ژیوانشی بود.

رونمایی از لباس‌های زیبای ژیوانشی در فضایی رمانتیک

تهران مدا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار