واژگونی مرگبار مینی‌بوس در محله مشیریه +تصاویر
کد خبر: ۱۸۱۳۹۹
تاریخ انتشار: 2020 June 06    -    ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
روابط عمومی اوژانس تهران از مرگ یک تن و مصدومیت سه نفر دیگر در حادثه واژگونی مینی بوس در محله مشیریه خبرداد.

روابط عمومی اورژانس تهران در تشریح حادثه صبح امروز اعلام کرد: در ساعت ۶:۰۹ صبح امروز واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محله مشیریه به مرکز ۱۱۵ اعلام شد. پس از اعزام تکنسین‌های اورژانس به محله حادثه مشخص شد که این حادثه چهار حادثه دیده دارد که متاسفانه یک نفر که فردی حدود ۴۰سال داشت به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. سه مصدوم این حادثه به بیمارستان شهداء هفتم تیر منتقل شدند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز درباره این حادثه به ایسنا گفت: ساعت ٠۶:١١ دقیقه صبح امروز واژگون شدن یک دستگاه مینی بوس به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب به بزرگراه خاوران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اولین ایستگاه در مدت زمان ۲ دقیقه و ٣٠ ثانیه به محل رسیده گفت: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که یک دستگاه مینی بوس شخصی هنگام حرکت در شرایطی که فقط راننده و دو سرنشین در آن حضور داشتند به دلایل نامشخصی با جدول‌های کنار بزرگراه برخورد کرده و واژگون می‌شود. هر سه نفر سرنشین بر اثر این حادثه در خودرو محبوس شده بودند

ملکی با اشاره به جانباختن یک تن در این حادثه شمار مصدومان را دو تن اعلام کرد و افزود: پس از ایمن سازی‌های لازم، آتش نشانان این افراد را از داخل مینی بوس خارج کردند. دو نفر دچار مصدومیت شدید شده و نفر سوم که راننده بود متاسفانه بر اثر جراحات وارده به خصوص به ناحیه سر جان خود را از دست داده بود.

به گفته وی پس از ایمن سازی محل به عوامل پلیس راهور تحویل داده شده و خودرو به محل امنی منتقل شده است و ساعت ٠٧:٢٧ دقیقه آتش نشانان محل را ترک کردند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار