نتایج قرعه کشی سایپا و ایران خودرو چه تاریخی اعلام می‌شود؟
کد خبر: ۱۸۱۳۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 06    -    ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
با پایان مهلت ثبت نام خودرو و راستی‌آزمایی اطلاعات وارد شده متقاضیان، نتایج نهایی و اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو و سایپا اعلام می‌شود.

با پایان مهلت ثبت نام خودرو و راستی‌آزمایی اطلاعات وارد شده متقاضیان، نتایج نهایی و اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو و سایپا اعلام می‌شود.

ثبت نام خودرو‌های سایپا و ایران خودرو از عید فطر ۹۹ تا ۱۴ خرداد به مدت ۱۰ روز انجام شد و در این مدت بیش از ۷ میلیون نفر برای فروش فوق‌العاده خودرو ثبت‌نام اولیه کردند که البته باید مورد راستی‌آزمایی قرار بگیرند و کسانی که اطلاعات اشتباه وارد کرده باشند برای مدت ۳ سال از خرید خودرو از کارخانه محروم می‌شوند.

اعلام نتایج نهایی و اسامی برندگان ایران خودرو طبق برنامه روز شنبه ۱۷ خرداد ۹۹ انجام می‌شود و اسامی ۱۵ هزار برنده در سایت ایران خودرو به ادرس esale.ekco.ir قرار می‌گیرد و ۴۸ ساعت برای واریز کل قیمت خودرو و نهایی کردن ثبت‌نام فرصت وجود دارد. کسانی که همه موارد را به درستی طی کنند حداکثر ظرف سه ماه خودرو را تحویل می‌گیرند.

همچنین اسامی برندگان قرعه‌کشی سایپا یک روز پس از اعلان منتیجه ایران خودرو یعنی روز یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ اعلام می‌شود. این افراد که ۱۰ هزار نفر هستند تا روز سه‌شنبه برای واریز مبلغ خودرون فرصت دارند. نتایج برندگان در سایت سایپا به نشانی saipacorp.com قرار می‌گیرد.

قرعه‌کشی فروش فوری خودرو در این نوبت با حضور نمایندگان سازمان بازرسی کشور، نمایندگان مراجع قضایی و نمایندگان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان انجام می‌گیرد که اقدام مثبتی برای جلوگیری از فساد شایع در خودروسازی‌هاست.

شهرآرا خودرو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
4
12
این واژه راستی آزمایی توهین آمیزترین واژه ایه که توی این سالها فراوان شنیدیم!!!
محصولات بنجولتونو با هزار ترفند به مردم میفروشین اونم با روشهای قرون وسطایی تازه به مردم توهینم میکنین!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار