ترافیک سنگین در ورودی شرقی پایتخت
کد خبر: ۱۸۱۲۸۷
تاریخ انتشار: 2020 June 04    -    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: به دلیل ورود حجم بالایی از خودرو‌ها از محور‌های هراز و فیروزکوه به سمت شهر تهران، ترافیک فوق سنگینی را در محدوده پل جاجرود و آزادراه تهران-پردیس شاهد هستیم که خودرو‌ها به مرور در حال تخلیه شدن هستند. وی افزود: از ساعت ۱۰ صبح تردد کلیه وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۲ ظهر تردد از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه در خواهد آمد و این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه دارد.

سیاوش محبی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین، پرحجم، اما روان در جریان است و مشکل خاصی برای عبور و مرور وسایل نقلیه این در این محور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و خودرو‌ها بدون مشکل خاصی از این محور عبور می‌کنند.

محبی افزود: به دلیل ورود حجم بالایی از خودرو‌ها از محور‌های هراز و فیروزکوه به سمت شهر تهران، ترافیک فوق سنگینی را در محدوده پل جاجرود و آزادراه تهران-پردیس شاهد هستیم که خودرو‌ها به مرور در حال تخلیه شدن هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی فردا که از ابتدای صبح در محور هراز بار ترافیکی برگشت خواهیم داشت، از ساعت ۱۰ صبح تردد کلیه وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۲ ظهر تردد از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه در خواهد آمد و این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه دارد.

وی تاکید کرد: مسافران قبل از شروع مسافرت، مدیریت زمان سفر را سرلوحه آغاز سفر خود قرار داده، قبل و در حین مسافرت استراحت کافی را داشته باشند به صورتی که در هر دو ساعت رانندگی ۲۰ دقیقه را در محل‌های مجاز به استراحت بپردازند و پس از تجدید قوا ادامه مسیر بدهند.

محبی بیان کرد: مسافران با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو‌های جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار