اخطار اپل به سارقان محصولات اپل در جریان ناآرامی‌های آمریکا
کد خبر: ۱۸۱۲۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 05    -    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
آمریکا در پی قتل جورج فلوید توسط پلیس آمریکا در ۲۵ ماه می در میناپولیس، غرق حرکت‌های اعتراضی و ناآرامی‌ است. در میان کسانی که صدای عدالت‌طلبی دارند، فرصت‌طلبانی هم هستند که دست به تخریب فروشگاه‌ها و غارت آنها می‌زنند. در این میان فروشگاه‌های اپل هم مورد سرقت قرار گرفته‌اند.

اخطار اپل به سارقان محصولات اپل در جریان ناآرامی‌های آمریکا: رهگیری می‌شوید!

اخطار اپل به سارقان محصولات اپل در جریان ناآرامی‌های آمریکا: رهگیری می‌شوید!به گزارش «تابناک با تو»؛ آمریکا در پی قتل جورج فلوید توسط پلیس آمریکا در ۲۵ ماه می در میناپولیس، غرق حرکت‌های اعتراضی و ناآرامی‌ است. در میان کسانی که صدای عدالت‌طلبی دارند، فرصت‌طلبانی هم هستند که دست به تخریب فروشگاه‌ها و غارت آنها می‌زنند. در این میان فروشگاه‌های اپل هم مورد سرقت قرار گرفته‌اند.

به همین خاطر به تازگی، رئیس شرکت اپل-تیم کوک- پیامی به کارمندان خود فرستاده است. در این پیام او از جریحه‌دار شدن روح ملت، ابراز تالم کرده است و از مرگ فلوید و نژادپرستی، انتقاد کرده است.

تیم کوک تصریح کرده که هدف همیشگی اپل این بوده که با فناوری مردم را توانمند کند تا بتوانند دنیای بهتر بسازند و در این راستا کوک گفته که اپل با داشتن کارمندان و مهندسانی از نژادهای مختلف است که قدرت می‌گیرد و همیشه پذیرای همه مردم در فروشگاه‌های خود بوده است.

اما در عین حال اپل تصمیم گرفته که برای حفظ سلامت کارمندان خود فروشگاه‌های اپل در آمریکا را ببندد. این در حالی است که متعاقب بیماری کرونا، تازه این فروشگاه‌ها باز شده بودند.

از سوی دیگر کسانی که محصولات اپل را در روزهای اخیر دزدیده‌اند، در صورتی که هر یکی از این وسایل را فعال کنند با استفاده از نرم‌افزارهای proximity یا سنجش فاصله، مورد رهگیری قرار می‌گیرند، از آنها خواسته می‌شود که اپل را به فروشگاهی که از آن برداشته‌اند برگردانند. محصول غیرفعال می‌شود و به مقامات انتظامی محلی هم موضوع به صورت خودکار اطلاع داده می‌شود.

اخطار اپل به سارقان محصولات اپل در جریان ناآرامی‌های آمریکا: رهگیری می‌شوید!

البته گمان می‌رود که تعداد زیادی از سارقان محصولات اپل از این قضیه مطلع باشند و وسایل سرقتی، اوراق شوند و قطعات آنها در بازار سیاه دست به دست شوند.

منبع: یک پزشک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
1
6
چطور تو امریکا "عده ای فرصت طلب" در میان آزادی خواهان دست به آشوب میزنن ولی در ایران همه از دم اراذل اوباش هستن وقتی به خیابون میان ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
3
1
سیاه پوستها فروشگاهها را غارت میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار