حقایق جالب و ناگفته درباره فوتبالیست معروف
کد خبر: ۱۸۱۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 05    -    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
رودریگز فقط یکبار به آرژانتین رفته و آن هم برای ملاقات پدرش در زندان بوده است. پدر او در اسپانیا یک قاچاقچی مواد مخدر بود که پس از ده سال زندان از اسپانیا اخراج شد و به آرژانتین فرستاده شد. اما او در آرژانتین هم دست از قاچاق برنداشت و دوباره زندانی شد. مادر جونیور پسر بزرگ رونالدو یک خدمتکار رستوران بود

حقایق جالب و ناگفته درباره رونالدو

حقایق جالب و ناگفته درباره رونالدواختصاصی«تابناک با تو»؛ کریستیانو رونالدو در پنجم فوریه سال ۱۹۸۵ در جزیره مادیرا پرتغال در خانواده متوسط رو به پایین به دنیا آمد. پدرش بازاریاب لوازم ورزشی و مادرش آشپز بود.

 

دوران کودکی را در فقر و فلاکت سپری کرد. پدرش معتاد به الکل بود. به دلیل شرایط سخت زندگی، پسرانش رونالدو و هوگو و دخترانش لیلیانا کاتیا و ایلانا را ترک کرد. در سال ۲۰۰۵ میلادی به دلیل بیماری کلیوی از دنیا رفت.

حقایق جالب و ناگفته درباره رونالدو

 

مادر رونالدو در دوران بارداری به دلیل مشکلات اقتصادی سخت قصد سقط جنین داشت، اما از تصمیم خود بازگشت و رونالدو در این دنیا ماندنی شد.

حقایق جالب و ناگفته درباره رونالدو

 

رونالدو تاکنون روابط عاطفی ناپایداری را تجربه کرده است که معروف‌ترین آن رابطه با مدل معروف روس به نام ایرینا شایک بود که پس از پنج سال رابطه از او جدا شد. ایرینا شایک گفت یکی از دلایل جدایی او از رونالدو دخالت‌های بیش از اندازه مادر او است، ایرینا رونالدو را شخصیتی کودک و "بچه ننه" توصیف کرد که بارها به او خیانت کرده‌است.

حقایق جالب و ناگفته درباره رونالدو

 

جورجینا رودریگز مدل لباس و رقاص باله، اسپانیایی با اصالت آرژانتینی است و دومین رابطه رسمی رونالدو به شمار می‌رود. رونالدو و او، دختری به نام آلانا دارند.  رودریگز فقط یکبار به آرژانتین رفته و آن هم برای ملاقات پدرش در زندان بوده است. پدر او در اسپانیا یک قاچاقچی مواد مخدر بود که پس از ده سال زندان از اسپانیا اخراج  و به آرژانتین فرستاده شد. اما او در آرژانتین هم دست از قاچاق برنداشت و دوباره زندانی شد.

حقایق جالب و ناگفته درباره رونالدو

 

مادر جونیور پسر بزرگ رونالدو یک خدمتکار رستوران بود که با رونالدو آشنا شد. آزمایش‌های دی.ان.ای ثابت کرد جونیور پسر خدمتکار و رونالدو است. رونالدو ۱۵ میلیون دلار به مادر فرزندش داد تا هویت خود را تا وقتی جونیور ۱۸ ساله نشده آشکار نکند و اجازه بدهد تا پسرش بدون مزاحمت در کنار او بماند.

حقایق جالب و ناگفته درباره رونالدو

 

دوقلوهای رونالدو به نام‌های متیو و ایوا از مادری جایگزین در ایالات متحده به دنیا آمدند که او نیز هویت نامعلومی دارد و تا به حال جزئیاتی درباره او منتشر نشده است.

حقایق جالب و ناگفته درباره رونالدو

حقایق جالب و ناگفته درباره رونالدو

دختران رونالدو ایوا و آلانا، کریستیانو رونالدو دیروز عکس دو دخترش را منتشر کرد و نوشت: هر وقت این دوتا رو می‌بینم عاشق میشم

ماریا مادر رونالدو ۱۲ سال پیش از بیماری سرطان سینه نجات یافت اما دوباره به آن مبتلا شد. او چند ماه پیش نیز یک سکته مغزی خطرناک را پشت سر گذاشت.

حقایق جالب و ناگفته درباره رونالدو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
13
7
شخصیت مغرور و خودخواه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار