پیاده روی ترامپ با ارتشی از تیم امنیتی
کد خبر: ۱۸۱۰۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 02    -    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
معترضان به قتل یک سیاه پوست به نام جورج فلوید به دست ماموران پلیس شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا در سراسر آمریکا دست به تظاهرات زده‌اند. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در هشتمین روز از قتل جورج فلوید در انظار عمومی ظاهر شد و با تدابیر شدید امنیتی در بیرون از کاخ سفید پیاده روی کرد.

پیاده روی ترامپ با حفاظت چند لایه امنیتی«تابناک باتو» معترضان به قتل یک سیاه پوست به نام جورج فلوید به دست ماموران پلیس شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا در سراسر آمریکا دست به تظاهرات زده‌اند. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در هشتمین روز از قتل جورج فلوید در انظار عمومی ظاهر شد و با تدابیر شدید امنیتی در بیرون از کاخ سفید پیاده روی کرد.

ترامپ از درون پارکی که تا چند دقیقه پیش پر از معترض بود، گذشت و روبروی کلیسای جان اپیسکوپال که پنجره‌هایش را با تخته پوشانده بودند، ایستاد و کتاب انجیل را در جلوی دوربین‌ها بالا گرفت و بعد از چند دقیقه ایستادن و دعوت از وزرای دفاع، دادگستری، سخنگوی کاخ سفید و مشاور امنیت ملی به عکس دسته جمعی، به کاخ سفید برگشت.

اندرو کومو فرماندار نیویورک بلافاصله پس از این اقدام ترامپ گفت: این لحظه‌ای شوک آور بود که رئیس جمهور آمریکا ارتش را بفرستد تا مردم را از محل خارج کنند تا او بیاید با انجیل عکس بگیرد. موریل باوزر شهردار واشنگتن هم این اقدام رئیس جمهور آمریکا را خجالت آور خواند. این اقدام ترامپ به التهاب بیشتر اوضاع در آمریکا منجر شده است. در هشت روز گذشته معترضان به قتل جورج فلوید چندین بار در برابر کاخ سفید تجمع کرده‌اند و حتی پرچم آمریکا را هم آتش زده‌اند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ahamd
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
4
تیم امنیتی و این همه با فاصله؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
1
3
کار بدی که نکرده از کتاب مقدس کمک گرفته برای حل این توطئه که براش درست کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار