جزئیات تصادف شدید تریلی با پراید در کمربندی مرگ
کد خبر: ۱۸۰۸۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 30    -    ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تصادف مرگبار سه راهی زندان یاسوج را تشریح کرد.

عصر شنبه 10 خرداد تصادف شدید و برخورد تریلر با پراید سه نفر از جمله یک طفل 2 ساله را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ بهنام ویسی‌پور فرمانده پلیس ‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات حادثه در سه راهی زندان یاسوج اظهار کرد: سواری پراید که از سمت اصفهان به سوی بوشهر در حرکت بود در 140 متری سه راهی زندان به دلیل سبقت غیر مجاز با یک کامیون برخورد می‌کند که هر سه سرنشین پراید کشته می شوند.

وی افزود: هر چند که در این حادثه راننده پراید مقصر بوده اما همواره به وضعیت جاده کمربندی و غیر ایمن بودن آن اعتراض داشته‌ایم.

این مسوول گفت: در نظر بگیرید این کمربندی بیشترین تلفات جاده‌ای استان را به خود اختصاص داده و در یک بازه زمانی یک ساله در هر کیلومتر از این کمربندی یک نفر کشته شده است.

وی ادامه داد: این جاده کم عرض و تا حدود زیادی غیر ایمن است اما رانندگان هم باید در چنین وضعیتی رانندگی مطمئن داشته باشند و از قوانین و هشدارها تخطی نکنند.

با روی دادن این حادثه اکنون همه از پلیس انتظار دارند هر چند در این تصادف و امثال آن خود رانندگان تا حدود بسیار زیادی مقصر بوده‌اند اما در گزارش‌ها و کروکی‌ها نقص ایمنی جاده را نیز به مسوولان گوشزد کنند تا حقی پایمال نشود.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
1
نه جاده ایراد داره مه پراید مقصره مه کامیون
چرا جرعت ندارید بگید راهنمایی رانندگی مقصره چرا نمیگید بی عرضگی از راهنمایی رانندگیه . دوربین گذاشتن خودشونو راحت کردن . جایی که باید باشن نیستن. برای اثبات حرفم یکبار فقط یکبار بخودتون زحمت بدید بین ساعت 2.5 تا 5 صبح ببینید .مخصوصا جاده هراز .رو که مطمنم اولا که نیستن دوما باشن هم تو ماشین خوابن
saeed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
اینو واقعا راست میگه.پلیسهای جاده چالوس هم تقریبا همین اند. وقتی استراتژی مامور پلیس درآمدزایی شخصی هست دیگه چه انتظاری میشه داشت؟! من بارها و بارها با ماشین مدل بالا رد شدم و هر بار نقدی حساب کردم! بعضی وقتها با ماشین مدل پایینم که میرم، جریمه میشم و صحبت نقدی نیست!
وقتی حقوق یک سرهنگ راهنمایی رانندگی باشه ماهی 4 تومن، همین میشه دیگه. کاسبی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار