رکوردشکنی؛ ابتلای ۱۵ عضو یک باشگاه به کرونا
کد خبر: ۱۸۰۸۴۴
تاریخ انتشار: 2020 May 30    -    ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
رئیس باشگاه سامپدوریا اعتراف کرد که ۱۵ تن از اعضای این باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

ماسیمو فررو رئیس باشگاه سامپدوریا فاش کرد که حداقل ۱۵ تن از اعضای این باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. او در عین حال تأکید کرد که وضعیت تیم و اعضای کادر فنی تیم سامپدوریا خوب است و خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

سامپدوریا در میان تمامی تیم‌های سری A بیشترین ضربه را از شیوع کرونا در ایتالیا خورد تا جایی که به دلیل بالا رفتن شمار مبتلایان دیگر از اعلام نام آن‌ها خودداری کرد.

با این حال فررو اعلام کرد که تیم آبی‌پوش شهر جنوا روز‌های بحرانی را پشت سر گذاشته است و ضمن ابراز خرسندی از موافقت با آغاز مجدد سری A، بازیکنان تیمش را آماده از سرگرفتن بازی‌ها دانست.

فررو گفت: خوشحالیم که لیگ دوباره آغاز می‌شود. این یعنی که هیولای کرونا دارد محو می‌شود. ما با یک دشمن نامرئی جنگیدیم، اما من همیشه گفته‌ام که زمانی باید مسابقات از سر گرفته شوند که شرایط مهیا و مساعد باشد. اینکه مسابقات را دوباره آغاز کنیم خیلی مهم است. سامپدوریا هم آماده رقابت با همه است. من درخواست کردم که به ما اجازه دهند ابتدا بازی‌های معوقه‌مان را انجام دهیم. شاید در این میان کمی هم شانس به ما رو آورد.

فررو افزود: تیم ما به شدت از کرونا ضربه خورد. حال بازیکنان الان خوب است. خیلی ناراحت‌کننده است. ما هیچ چیزی درباره این بیماری نمی‌دانستیم. تست کرونای ۱۵ تا ۱۷ از اعضای باشگاه مثبت درآمد. این یک شوخی نیست.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار