ضرب و شتم مأمور اجرائیات شهرداری زنجان
کد خبر: ۱۸۰۷۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 29    -    ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
شهردار زنجان از ضرب و شتم مأمور اجرائیات شهرداری زنجان خبر داد و گفت: شهرداری این موضوع را پیگیری حقوقی کرده و در این بحث ذره‌ای مماشات نخواهد کرد.

حبیب‌الله ملایی یگانه، شهردار زنجان اظهار کرد: عصر پنج شنبه مأمور اجرائیات شهرداری منطقه 4 زنجان حین انجام وظیفه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

شهردار زنجان در توضیح بیشتر این موضوع گفت: وقتی این مامور اجرائیات درباره ساخت و ساز غیرمجاز به صاحب ملک اخطار می‌دهد، صاحب ملک مانع انجام وظیفه این مامور شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

ضرب و شتم مأمور اجرائیات شهرداری زنجان

وی با اشاره به اینکه وضعیت جسمانی مامور مورد ضرب و شتم قرار داده شده مساعد نیست، تصریح کرد: اتفاق رخ داده، اتفاق تلخی بوده و قطعا با فرد متخلف برخورد خواهد شد، چرا که هم نسبت به ساخت و ساز غیرقانونی اقدام کرده و هم مامور شهرداری را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

یگانه با اشاره به پیگیری جدی تخلف رخ داده و حمایت از مامور شهرداری اضافه کرد: قطعا موضوع به صورت حقوقی از طریق ارگان‌های ذیربط پیگیری خواهد شد و شهرداری زنجان تا لحظه آخر پشتیبان مامور اجرائیات بوده و در این راه ذره‌ای مماشات نخواهد کرد.

وی در ادامه ضمن درخواست از ارگان‌های ذیربط برای همکاری بیشتر با شهرداری در راستای برخورد با تخلفات ساختمانی بیان کرد: بحث ساخت و ساز غیرقانونی یکی از معضلات شهری است که شهرداری با آن درگیر است و برای جلوگیری از آن باید همه ارگان‌های ذیربط همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
قضیه رو درست توصیف کنید با یه تذکر چنین اتفاقی نمیفته حتما مامور بد دهنی بدی کرده یا یه کاری کرده که منجر به چنین دعوایی شده در ضمن ادب و اخلاق مامورای شهرداری به خصوص سد معبریا زبان زد خاص و عامه همین آقایون چند سال پیش با پنجه بکس یه پدری رو جلوی چشم بچه هاش کشتن به جرم دست فروشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار