ایلان ماسک نام عجیب پسر خود را تغییر داد
کد خبر: ۱۸۰۶۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 28    -    ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
اسم انتخابی با قوانین کالیفرنیا، جایی که ماسک و همسرش زندگی می‌کنند تطابق نداشت

اسم انتخابی با قوانین کالیفرنیا، جایی که ماسک و همسرش زندگی می‌کنند تطابق نداشت

گریمز فاش کرده است که او و ایلان ماسک برای پیروی از قانون کالیفرنیا ناچار شده‌اند نام کودک خود را تغییر دهند. این خواننده کانادایی که نام واقعی او کلر الیز بوچر است، اولین فرزند خود و ایلان ماسک را در تاریخ چهارماه مه به دنیا آورد.

پس از تولد کودک، ایلان، مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس ماسک، با پستی در توییتر، خبری اعلام کرد که در آن گفته شد که نام پسرش را «ایکس آی ایی آی-۱۲ ماسک» گذاشته است.

اما حدس‌هایی به وجود آمد که این اسم عجیب، ممکن است با قوانین ایالت کالیفرنیا، جایی که این زوج در آن زندگی می‌کنند، مطابق نباشد.

ایلان ماسک نام عجیب پسر خود را تغییر داد


مطابق قانون کالیفرنیا، اسامی نوشته‌شده در شناسنامه‌ها باید «با استفاده از ۲۶ حرف الفبایی زبان انگلیسی» نوشته شوند، اما می‌توان از خط فاصله و یا علامت ویرگول بالای اسم (علامت مخفف کردن و یا ملکی) استفاده کرد.

حالا گریمز تأیید کرده که شکل نگارش نام کودک تغییر کرده است.

روز یکشنبه این خواننده عکسی جدید را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که صدها نظر از طرف طرفداران، دریافت کرد، ازجمله این‌که: «آیا اسم بچه را به خاطر قوانین کالیفرنیا عوض کردید؟ اسم جدید بچه چیست؟»

گریم پاسخ داد: «ایکس آی ایی آ-ایکس آی آی» سپس ادامه داد: «اعداد رومی، تی بی اچ انگار بهتره» و البته «یک خط فاصله مجازه»

این زوج اخیراً معنی اسم عجیب پسرشان را اعلام کرده بودند.

گریمز با نوشته‌ای در توییتر توضیح داد که ایکس اول، به متغیر مجهولی برمی‌گردد که در مسئله‌های ریاضی استفاده می‌شود. آي ایی (“Æ”) املای زبان فرشتگان از «ای و آی» است (AI) که مخفف هوش مصنوعی و همچنین به معنی «عشق» در چندین زبان، مثل چینی و ژاپنی است.

سپس گریمز توضیح می‌دهد، ای-۱۲، نام هواپیمای «اس آر ۷۱» است که او و ماسک دوستش دارند، زیرا «در نبرد بسیار عالی اما غیر خشونت‌آمیز است»

ای در ای-۱۲ (A 12) نیز شکل کوتاه شده اسم یک فرشته است ( Archangel) که گریمز می‌گوید: «نام آهنگ موردعلاقه من است»

ایلان ماسک بعداً در هنگام مصاحبه در برنامه رادیویی جو روگان نحوه تلفظ این نام را توضیح داد. مدیرعامل تسلا گفت: خوب، این فقط ایکس است، حرف ایکس و افزود: « و بعد، آی ایی مانند «أش» تلفظ می‌شود و سپس ای-۱۲ که سهم من است.»

در طول مصاحبه، این بنیان‌گذار اسپیس ایکس تائید کرد گریمز این اسم را انتخاب کرد، او گفت: «اول‌ازهمه، شریک زندگی من، این اسم را مطرح کرد.»

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
3
واقعا متاسفم که به احساسات بچه روزی که برای اولین بار به مدرسه خواهد رفت، توجهی نشده!!
بیماری خود بزرگ بینی ول کن این پدر و مادرا نیست!!
یه اسم معمولی بزار!
بزار بچه زندگی کنه!!!
ای وای ایکس ۱۲ هم شد اسم؟!!
روانی ها!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار