فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۹
کد خبر: ۱۸۰۴۰۵
تاریخ انتشار: 2020 May 26    -    ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۶ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال عشق در طالع شما قرار گرفته است، ولی به نظر می‌رسد که حداقل در ابتدای این سال از زندگیتان پیشرفت مالی چندانی نداشته باشید و اوضاع تا مدتی مثل قبل ادامه پیدا کند. ذهن خودتان را درگیر این مسائل نکنید و از فرصت‌هایی که نزدیک به روز تولدتان برای شروع یک رابطه عاطفی فوق العاده برایتان پیش می‌آیند نهایت استفاده را ببرید. تا اواخر تیر ماه این رابطه عمق و شدت بیشتری پیدا خواهد کرد و برای شما بسیار ارزشمند خواهد شد. در همین حین مواظب باشید فرصت‌های هر چند کوچکی که برای پیشرفت وضعیت مادیتان به وجود می‌آیند را ازدست ندهید. شاید اوضاع مالیتان تا شهریور ماه بهبود چندانی پیدا نکند، ولی به هیچ عنوان نباید دلسرد شوید. رابطه عاطفیتان آنقدر لذت بخش خواهد بود که تا آخر تابستان ذهنتان را به خود مشغول کند و نگذارد از مشکلات مالیتان رنج ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما با اشتیاق تمام آماده اید تا به سرعت برق و باد و حتی بی آن که صبر کنید تا چراغ قرمز روبرویتان سبز شود به سوی آینده تان پیش بروید. با این حال این همه انگیزه و اشتیاق شما برای این که همه چیز دقیقا همان طوری که شما می‌خواهید پیش برود کافی نیست. چالش اصلی شما این است که قوانین مسیری که در آن قرار گرفته اید را رعایت کرده و همچنین شور و هیجان خود را تا آخر راه حفظ کنید و در رویارویی با موانعی که در سر راهتان قرار می‌گیرند دلسرد نشوید. امروز کلمه‌ها برای بیان عشقتان به کسی که دوست دارید کافی نیستند. از زبان بدن استفاده کنید و دست در دست او قدم زده و تمام عشقتان را در نگاهتان بریزید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ممکن است فرصتی برایتان به وجود بیاید تا کمی پول دربیاورید، در محل کارتان دیده شوید و یا در پروژه‌ای که در دست اقدام دارید پیشرفت بیشتری داشته باشید. در هر صورت حتی اگر با منطق و برنامه پیش بروید هم راهتان به آن سادگی که در نگاه اول به نظر می‌رسد نخواهد بود. نکته مثبت ماجرا اینجاست که شما برای موانعی که در سر راهتان قرار می‌گیرند آمادگی لازم را دارید و می‌دانید در برابر آن‌ها چکار باید کنید. برای این که به موفقیت برسید باید منابعتان را در نظر داشته باشید و هم از لحاظ مالی و هم زمانی با احتیاط و دقت کافی پیش بروید. احساس می‌کنید کسی قصد دارد در رابطه عاطفیتان مشکل ایجاد کرده و سنگ اندازی کند، ولی شما با خلاقیت خود از پس آن برخواهید آمد.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که این روز‌ها ذهنتان به شدت مشغول پرداختن ایده‌های جدید است، ممکن است امروز ناگهان از طرف یکی از اطرافیانتان حسابی سرکوب شوید. طبعا شما ترجیح می‌دهید تشویق شوید به جای این که مورد انتقاد دوستان و همکارانتان قرار بگیرید. با این حال باید به آنچه شنیده اید فکر کنید و دلیل بازخوردی که دریافت کرده اید را درک کنید، این دقیقا همان مرزی است که بین شکست و موفقیت شما قرار دارد. اجازه ندهید غرور و تعصبتان چشمتان را به روی حقیقت ببندد. برای پیشرفت رابطه عاطفیتان باید کمی خلاقیت به خرج دهید، اگر همه چیز همیشه یک شکل باشد رابطه تان خیلی زود خسته کننده و یکنواخت خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روی زیبایی‌ها و لذت‌های کوچک زندگی تمرکز کنید. برای احساس رضایت و خوشبختی لزومی ندارد به سرزمین‌های دوردست بروید و یا فعالیت‌های تفریحی گران قیمت را امتحان کنید. شما باید این موضوع را درک کنید که تمام آنچه برای رسیدن به خوشبختی نیاز دارید در وجود خودتان است. به طبیعت نگاه کنید، به خورشید و ماه و درختان لبخند بزنید و ببینید که اطرافتان سرشار از زیبایی هاییست که برای لمس آن‌ها لازم نیست در مغازه‌های لوکس و گران قیمت قدم بزنید. ممکن است با خودتان فکر کنید که شاید زمان آن رسیده باشد که یک رابطه عاطفی پیچیده را به پایان برسانید، ولی شاید هم این بحران تنها آزمایشی برای وفاداری شما باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز مردم به نظرتان عجیب و غریب شده اند و نمی‌دانید به چه کسی باید اعتماد کنید. با وجود این که ایده‌های خلاقانه‌ای که اطراقیانتان با شما در میان می‌گذارند به نظر پتانسیل لازم برای پیشرفت را دارند، حاضر نیستید نیاز‌ها و خواسته‌های خودتان را به خاطر دیگران کنار گذاشته و دست به ریسک بزنید. ولی این را به یاد داشته باشید که همان چیزی برایتان اتفاق خواهد افتاد که خودتان فکر می‌کنید. شما توانایی این را دارید که به فردی بسیار ثروتمند تبدیل شوید، ولی این به سادگی میسر نخواهد شد. باید در رویارویی با مشکلات و موانع خونسردیتان را حفظ کنید و به خاطر چیز‌های پیش پا افتاده هدف ارزشمندتان را فراموش نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز انجام دادن کار‌ها به روش‌های تازه‌ای که پیش از این امتحان نکرده اید حتی اگر در ابتدای امر با مشکلی همراه نباشد به نفعتان نخواهد بود. این خود شما هستید که باید به خودتان انگیزه بدهید و تنها چیزی که می‌تواند شما را از تختخواب گرم و نرمتان بیرون بکشد میل درونی و اراده تان است. داشتن تفریح و سرگرمی خیلی خوب است، ولی نه تا حدی که بخواهد شما را از رسیدن به فعالیت‌های اصلی و اهدافتان بازدارد. شما باید در هر زمینه‌ای اعتدال را رعایت کنید، پس زمانی را هم برای رسیدگی به خودتان و بدنتان صرف کنید. از خانه بیرون بروید، نور خورشید را روی پوستتان احساس کنید و زمین زیر پایتان را احساس کنید؛ همه ما به فعالیت بدنی نیاز داریم.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فکر می‌کنید که به راحتی می‌توانید دیگران را با خودتان و ایده هایتان همراه کنید و به همین دلیل هم خیلی ساده آنچه در ذهنتان می‌گذرد را با آن‌ها در میان خواهید گذاشت. ولی حتی نزدیک‌ترین دوستانتان نیز به سادگی حرفتان را نخواهند پذیرفت و باید برای قانع کردن آن‌ها تلاش کنید. به جای این که خودان را با این کار خسته کنید سعی کنید از ابتدا حرف هایتان را با دقت و احتیاط آماده کنید تا پیامتان به اندازه کافی قانع کننده باشد تا افراد مناسب را به خود جذب کند. اگر حرف مهمی برای گفتن به عشقتان دارید امروز فرصت خیلی خوبی است که این موضوع را با او در میان بگذارید و او شما را به خوبی درک خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نه تنها دوستانتان شما را به دنبال کردن ایده‌های فوق العاده‌ای که در سر دارید تشویق می‌کنند، بلکه اگر کمکی از دستشان برنیاید خودشان را از سر راهتان کنار خواهند کشید تا مزاحم کارتان نباشند. با این حل نداشتن زمان یا منابع مالی کافی ممکن است نگذارند کار‌هایی که می‌خواهید را بتوانید همین امروز به انجام برسانید. لزومی ندارد موانعی که بر سر راهتان قرار می‌گیرند را از دیگران مخفی کنید، هر کسی در راه رسیدن به اهدافش با مشکلاتی مواجه خواهد شد و این امری کاملا طبیعی است که نباید از آن خجالت زده شوید. از افرادی که دانش و توانایی لازم برای کمک کردن به شما را دارند تقاضای همراهی کنید. شما هم روزی به آن‌ها کمک خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شبی طولانی دارد به پایان می‌رسد و سپیده صبح هر لحظه روشن و روشن‌تر می‌شود و مقصدتان را کم کم دارید با چشمان خودتان می‌بینید. تنها مشکل کار اینجاست که انگار هرچقدر به مقصد نزدیکتر می‌شوید سرعت پیشرویتان کندتر می‌شود. اگر به اهدافی که دارید وفادار باشید وتمام توانتان را برای رسیدن به آن‌ها به کار بگیرید هیچ مانعی نخواهد توانست شما را از پیشروی و در نهایت رسیدن به آن‌ها باز دارد. حالا که تا این حد به مقصد نزدیک شده اید انگیزه تان را از دست ندهید و با انرژی هر چه بیشتر برای رسیدن به خواسته تان تلاش کنید. اگر کسی در این مسیر همراهیتان می‌کند که نمی‌خواهد راهش را ادامه دهد او را به پیش رفتن تشویق کنید، ولی نگذارید شما را از ادامه مسیرتان باز دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ظاهر شما گمراه کننده است و طبیعت جاه طلب خود را از اطرافیانتان مخفی کرده اید. دیگران فکر می‌کنند که شما بر خلاف همیشه دارید نسبت به آینده خود سهل انگاری می‌کنید، ولی آن‌ها کاملا در اشتباه هستند. شاید بقیه نتوانند به آنچه در سر شما می‌گذرد پی ببرند، ولی این به هیچ وجه به این معنا نیست که شما نسبت به آینده و سرنوشت خود بی تفاوت هستید. احساس می‌کنید که اطرافیانتان دارند برخی چیز‌ها را از شما مخفی می‌کنند و شما هم نباید همه چیز را به آن‌ها بگویید. در رفتار و حرف هایتان با دیگران با احتیاط پیش بروید، ولی حتما صداقت داشته باشید و به جای این که به کسی دروغ بگویید تنها سکوت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

متاسفانه امروز همکارانتان در قضاوت خود نسبت به شما و کارتان آنقدر سخت گیرانه رفتار می‌کنند که اگر بخواهید درگیر دفاع از خودتان در مقابل انتقادات بیرحمانه آن‌ها شوید پیش از این که کار‌های اصلیتان را به انجام رسانده باشید انرژیتان به پایان خواهد رسید. ولی خوشبختانه شما می‌توانید نسبت به آن‌ها بی تفاوت باشید و احساساتی رفتار نکنید. به زبان آوردن افکار و احساستان تنها زمانی برایتان دردسر ساز خواهد شد که نتوانید از فکر کردن به عواقب آن دست بردارید. امروز روزی فوق العاده برای این است که احساسات خود را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید. او با حوصله تمام به همه حرف هایتان گوش خواهد کرد و حتی مهمتر از آن این است که تحت تاثیر حرف هایتان قرار خواهد گرفت.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز آنقدر در رابطه با پیشرفت در کارتان جدی هستید که می‌خواهید هر طور شده از آن نردبان موفقیتی که شنیده اید بالا بروید. از طرفی مقاومت کردن در برابر فرد عزیزی که شما را وسوسه می‌کند با او وقت گذرانده و ساعات لذت بخش و مفرحی داشته باشید هم کار دشواری است. همین حالا که عزمتان را جزم کرده اید که در کارتان چدیت بیشتری داشته باشید چیزی پیدا شده و نمی‌گذارد ذهنتان را متمرکز کنید. ولی لزومی ندارد که حتما یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید، سعی نید بین این دو تعادل برقرار کرده و برای هر یک از آن‌ها در زمان مناسب و طوری که به دیگری لطمه‌ای نزند وقت بگذارید تا هم به کارتان برسید و هم لبخند را به لبان کسی که دوست دارید بیاورید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار