طراح نوجوان سایت کرونا، پیشنهاد ۷میلیون یورویی را رد کرد
کد خبر: ۱۸۰۴۰۲
تاریخ انتشار: 2020 May 26    -    ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
یک نوجوان آمریکایی که موفق شده پربیننده‌ترین وب‌سایت حاوی اطلاعات جهانی بیماری کووید-۱۹ را طراحی کند، پیشنهاد فروش آن را به قیمت ۷ میلیون یورو رد کرد.

آوی شیفمن، نوجوان ۱۷ ساله آمریکایی که ساکن سیاتل است، از ژانویه گذشته و همزمان با انتشار اخباری در مورد شیوع ویروس کرونا در چین منتشر شد، با طراحی وب‌سایتی به نام ncov۲۰۱۹.live جمع‌آوری اطلاعات و داده‌های سازمان جهانی بهداشت (WHO)، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها و داده‌های دولتی وزارتخانه‌های بهداشت در سراسر جهان را آغاز کرده است.

در حال حاضر روزانه ۳۰ میلیون نفر از این وب‌سایت بازدید می‌کنند و آن را به محبوب‌ترین مرکز اطلاع رسانی روند شیوع ویروس کرونا بدل کرده است. بر همین اساس، بسیاری از سرمایه‌گذاران در بخش آگهی‌های دیجیتالی را به فکر انداخته تا این وب‌سایت را از او خریداری کنند.

بالاترین پیشنهادی که آقای شیفمن با آن مواجه شده ۸ میلیون دلار (حدود ۷.۳ میلیون یورو) بوده، ولی او در مورد دلیل رد آن به بیزنس اینسایدر گفته که او تنها ۱۷ سال سن دارد و نیازی به ۸ میلیون دلار ندارد و قصد سوجویی ندارد. البته آقای شیفمن در حساب توییتری خود نیز نوشته که هدف این سایت انتشار مجانی اطلاعات این بیماری همه‌گیر در سراسر جهان است و قصد کسب درآمد ندارد.

یورونیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار