منازل خود را در تعطیلات عید فطر ایمن کنید
کد خبر: ۱۸۰۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 21    -    ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه شهروندان وجوه فطریه را از طریق منابع مطمئن واریز کنند، گفت: پیش بینی می شود در تعطیلات چند روزه سفرهای بین شهری داشته باشیم که ایمن سازی منازل می تواند از بروز سرقت جلوگیری کند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه شهروندان وجوه فطریه را از طریق منابع مطمئن واریز کنند، گفت: پیش بینی می شود در تعطیلات چند روزه سفرهای بین شهری داشته باشیم که ایمن سازی منازل می تواند از بروز سرقت جلوگیری کند.

سردار کیوان ظهیری با اشاره به فرا رسیدن ماه شوال و عید سعید فطر افزود: عده ای تحت پوشش مامور کمیته امداد و موسسه های خیریه به شهروندان مراجعه و خواستار واریزی وجوه فطریه به شماره حساب اعلامی از سوی آنان می کنند؛ شهروندان نسبت به پرداخت وجوهات شرعی فطریه و کفاره بایستی برخی نکات را مدنظر خود داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان وجوهات را از طریق سازمان ها و دستگاه های رسمی که در این خصوص در نظر گرفته شده اند پرداخت کنند، ادامه داد: افراد سودجو از روش های مختلف در فضای مجازی و همچنین با مراجعه حضوری به درب منازل، وجوهات فطریه و نذورات را دریافت می کنند. در این رابطه توصیه می کنیم شهروندان حتما از مبادی رسمی نسبت به پرداخت این وجوهات اقدام کنند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در فضای مجازی برخی درگاه ها برای پرداخت این وجوهات در نظر گرفته شده تا از طریق پرداخت الکترونیک، شهروندان به سهولت بتوانند وجوه فطریه را پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از شیوه های افراد کلاهبردار ساخت و طراحی درگاه جعلی و به دست آوردن اطلاعات بانکی کاربران فضای مجازی است، افزود: برای پرداخت وجوهات و استفاده از درگاه‌ها، بایستی از رمز پویا و بستری امن برای انتقال وجه استفاده کرد.

سردار ظهیری گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا تاکید پلیس این است که شهروندان برابر پروتکل های بهداشتی از انجام سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورتی که بخواهند به مسافرت بروند، باید نسبت به ایمن سازی منازل خود قبل از ترک اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان بایستی از نگهداری وجوهات نقد، طلاجات و مسکوکات در داخل منازلشان پرهیز کنند و این اموال را در صندوق امانات بانک‌ها تحویل دهند ادامه داد: شهروندان از نرده و حفاظ آکاردئونی و دزدگیر برای منازلشان استفاده کنند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: همکاران ما نیز همیشه نسبت به انجام ماموریت‌های خود هوشیار هستند و گشت های محله محور پلیس در اماکن و خیابان‌ها به صورت مرتب برقرار خواهد بود.

سردار ظهیری اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مشکل، موضوع را به سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش دهند تا با سرعت بیشتر شکایتشان رسیدگی شود.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
ماشالا اینقدر امنیت بالاس باید برای خونه کلی هزینه نرده درب و پنجره و قفل ضدسرقت و نرده شاخ گوزنی و دوربین و ... داد.آخرشم دزد که آمد پلیس فیلم رو میبینه میگه اگه میدونید ایشان کجا تشریف دارن بگین ما بریم دستگیرش کنیم!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار